چگونه استایل بهتری داشته باشیم؟

نوع پوشش هرکسی می تواند نشان دهنده ی روحیات و اخلاقیات آن فرد باشد. همچنین خوش پوشی و اعتماد به نفس رابطه ی مستقیمی با یکدیگر دارند. استایل شیک و مناسب باعث می شود که شما اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و داشتن اعتماد به نفس هم باعث می شود که استایل بهتری داشته باشید! علاوه بر این، تیپ مناسب شما باعث میشود هر مدل بدنی که داشته باشید، زیبا و جذاب به نظر برسید.

اما برای اینکه بفهمید چه نوع استایلی بیشتر به شما می آید باید به نکات مختلفی توجه کنید از جمله اینکه چه رنگی بیشتر با پوست شما متناسب است؟ فرم بدن و روحیه و اخلاقیات شما چگونه است و چه ترکیب های رنگی را بیشتر می پسندید؟ ما در اینجا شما را با مهم ترین نکات خوش پوشی آشنا می کنیم. با ما همراه باشید:)

 

چه رنگی به پوست شما می آید؟

1- متناسب با رنگ پوست خود لباس بپوشید.

اگر می خواهید استایل شیک و بی نقصی داشته باشید، بهتر است که متناسب با رنگ پوست خود، لباستان را انتخاب کنید. باید بدانید که دو نوع اساسی از رنگ پوست وجود دارد: سرد و گرم. افرادی با طیف سرد معمولا کسانی هستند که پوست سفیدی دارند. پوست این افراد زمانیکه زیر آفتاب قرار بگیرند، قرمز میشود برعکس طیف گرم که وقتی زیر آفتاب قرار می گیرند، پوست برنزه ای پیدا می کنند.

 

افراد گروه اول باید رنگ هایی را انتخاب کنند که با پوست آن ها در تضاد است؛ مثل مشکی، قهوه ای ، سرمه ای، بنفش، زرشکی، آبی کاربنی و سبز تیره انتخاب های خوبی هستند. در مقابل بهتر است از رنگ های خیلی روشن که باعث می شود آن ها را کمی بی حال و بی رنگ و رو نشان دهد خودداری کنند مثل کرم، سفید، طوسی روشن یا آبی کمرنگ یا حداقل اینکه در کنار اینها از رنگ های متضاد و تیره ای استفاده کنند تا ترکیب عالی داشته باشند.

افراد با پوست معمولی و سبزه که جز طیف گرم می باشند انتخاب بیشتری در بین رنگ ها دارند. آن ها باید رنگ های روشن تر یا تیره تر از رنگ پوستشان را انتخاب کنند. رنگ هایی مانند بژ روشن یا خاکستری روشن و یا رنگ های تیره ی بنفش.

اما این افراد چون رنگ پوستشان ته زمینه ی زرد یا سبز دارد باید از پوشیدن رنگ هایی که زیادی به تن پوست آن ها نزدیک است خودداری کنند مثل رنگ های پسته ای، خردلی، قهوه ای و قهوه ای مایل به قرمز و … .

 

 

یه طوری لباس بپوش که حالتو خوب کنه

2- حالات و روحیات درونی خود را در نظر بگیریم.

در دنیا سلیقه های زیاد و مختلفی برای لباس پوشیدن وجود دارد. اسپرت، رسمی، سنتی، کلاسیک. باید خودمان را بشناسیم و روحیات خودمان را هم در لباس پوشیدن در نظر بگیریم. همانطور که گفتیم پوشش و استایل هر شخصی نشان دهنده ی اخلاقیات و سبک زندگی اوست. مثلا بسیاری از افراد عاشق لباس های ساده هستند و در تمام زندگی خود هم غالبا اینگونه اند. زمانی که ما متناسب با روحیه ی خود لباس بپوشیم، حالمان خوب می شود و این حال خوب به بقیه هم منتقل می شود. بنابراین آن ها هم از دیدن ما احساس خوبی خواهند داشت.

 

 

چگونه ترکیب رنگی مناسبی داشته باشیم؟

3- ترکیب رنگی مناسبی داشته باشید.

ترکیب های مناسب رنگی و هارمونی آنها در تیپ ما تاثیر فوق العاده ای خواهند گذاشت. حتی زمانیکه لباس های خیلی خاص و گران قیمتی نداریم تنها با توجه به این ویژگی می توانیم استایل مناسبی داشته باشیم.

به طور مثال ترکیب این رنگ ها در کنار هم، ترکیب های بسیار شیک و مناسبی هستند:

سفید و تمام رنگ ها( سفید و مشکی، سفید و قرمز، سفید و زرد و …)

کرم و سبز (تمامی سبز ها مثل سبز تیره یا زیتونی و …)

زرد و بنفش

قرمز و بنفش

قرمز و مشکی

سبز و زرد

طوسی و زرد

طوسی و زرشکی

 

سعی کنید در ترکیب رنگی لباس ها، بیشتر یا کمتر از دو یا سه رنگ را انتخاب نکنید. چراکه بیش از حد شلوغ یا ساده و بی روح می شوید. به طور مثال پیرهن خود را یک رنگ و شلوارتان را رنگ دیگه ای انتخاب کنید یا اگر خانم هستید،شومیزتان را یک رنگ و روسری و شلوار خودتان را رنگ دیگه ای انتخاب کنید.

 

به فرم بدن خود توجه کنید

4- به فرم بدن خود توجه کنید.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم اگه متناسب با فرم بدن خود لباس بپوشید، هر فرم بدنی که داشته باشید جذاب و زیبا به نظر خواهید رسید. مثلا اگر لاغر اندام هستید سعی کنید بیشتر از رنگ های روشن استفاده کنید یا اگر درشت اندام هستید برعکس سعی کنید بیشتر از رنگ های تیره استفاده کنید. همچنین اگر قد بلند هستید سعی کنید کفش های با پاشنه های کم و تخت انتخاب های مناسبی برای شما هستند.

 

 

از اکسسوری های مختلف استفاده کنید

5- از اکسسوری های مختلف استفاده کنید.

حتی اگر شیک ترین و به روز ترین لباس های دنیا را بپوشید، استایل شما بدون اکسسوری ناقص است. همچنین می تواند به یک استایل معمولی هم جلوه ی خاصی ببخشد.

نمونه هایی از مناسب ترین اکسسوری های که می توانید استفاده کنید عبارتند از:

1- روسری ابریشمی ( برای هر خانم ایرانی لازم است)

2- ساعت ( مناسب هر تیپی!)

3- عینک آفتابی

4- کلاه

5- کمربند

6- کیف ساده با رنگ خنثی

 

 

چگونه راه برویم؟

6- با اعتماد به نفس قدم بردارید!

جالب است بدانید تمام کسانیکه به دنبال کسب موفقیت در ارتباطات کاری و …هستند به نحوه ی گام برداشتن، راه رفتن، نشستن و برخاستن خود فکر کرده اند.

هنگام راه رفتن سرتان را کمی رو به بالا نگه دارید.

سرشانه ها و سینه نباید افتاده باشید به عبارتی قوز نکنید.

استوار قدم بردارید.

هنگام راه رفتن، دو پا را نزدیک یکدیگر قرار دهید و پاهای خود را روی زمین نکشید. این کار علاوه بر اینکه برای سلامت کمر و پای شما خوب است باعث می شود که استایل بهتری هم داشته باشید.

یادتان نرود که اعتماد به نفس می تواند حتی از تمامی این نکات مهم تر باشد.

 

از همراهی شما صمیمانه سپاس گذاریم:)

 

 

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.