دسته‌بندی نشده, مد و استایل

5 تا از بهترین لباس هایی که می توانید آن ها را در زمستان بپوشید!

لباس های مناسب زمستان

لباس های مناسب زمستان

امروزه لباس های متنوع و زیادی در بازار ها وجود دارد. اما مهم این است که بدانید در هر فصلی، بهترین ها برای پوشیدن کدامند که هم از جهت گرما و سرما برای آن فصل مناسب  و هم زیبا و جذاب باشند. با فرا رسیدن فصل زمستان، ویترین مغازه ها تغییر می کند و انواع لباس های مربوط به این فصل در آن به نمایش گذاشته می شود. بسیاری از آن ها را هم مثل انواع بافت، کلاه، دستکش، شال گردن و … را می توانید خودتان ببافید.  ما در این مقاله سعی داریم بهترین های این فصل را به شما معرفی کنیم. چرا که تنوع لباس ها در این فصل زیاد است و شاید نتوان همه ی آن ها را با هم یکجا تهیه کرد.

 

پالتو

1- پالتو

اولین و مهم ترین لباسی که شما باید در زمستان داشته باشید یک پالتوی گرم و مناسب است. چرا که اکثر بدن را گرم نگه می دارد. پالتو های متنوعی در بازار وجود دارد اما نوعی را تهیه کنید که بیشترین گرما را دارند و سال های بیشتری برای ما کار می کنند. شاید آن ها نسبت به انواع دیگر، هزینه ی بیشتری داشته باشند، اما ارزشش را دارد. همچنین سعی کنید، رنگ های خنثی را انتخاب کنید چرا که  آسان تر با بقیه ی اجزا ست می شوند.

 

بوت و نیم بوت

2- بوت و نیم بوت

دومین جزء زمستانی شما باید کفش های گرم مانند بوت و نیم بوت باشد. چرا که هم پاهای شما را گرم نگه می دارند و هم موقع برف و باران، مانع از رسیدن آب به آن ها می شود. در انتخاب کفش های زمستانی دقت کنید که تنها به زیبایی آن توجه نکنید. چرا که مهم ترین نکته، کارایی آن است. اما این موضوع خیلی هم نگران کننده نیست چرا که امروزه، انواع بوت و نیم بوت های شیک و متنوع با کارایی بالا در بسیاری از نقاط عرضه می شود.

 

پیراهن یقه اسکی

3- پلیور

این هم یکی دیگر از لباس هایی هست که شما حتما باید آن را در زمستان در کمد خود داشته باشید. هم برای خانه و هم برای بیرون رفتن از آن. به جای اینکه چند لایه لباس بپوشید تا هم از پوشیدن آن همه لباس در عذاب و از جذابیت ظاهری هم دور باشید، یک یا نهایتا دو لباس گرم را برای پوشیدن انتخاب کنید. امروزه پلیور و لباس های زمستانی گرم مختلف و متنوعی وجود دارد مانند انواع یقه گرد، گشاد، اسکی و … که گزینه های بسیار خوبی برای پوشیدن زیر کت و پالتو هستند. به خصوص مدل پیراهن یقه اسکی که علاوه بر گرم کردن بدن به خصوص گردن، شیک ترین مدل پلیور در عین سادگی است و با لباس های مختلف هم ست می شود.

 

دستکش زمستانی

 

4- دستکش

حتما برای شما پیش آمده است در حالیکه لباس گرم بر تن دارید، دست های شما از شدت سرما، قرمز شده اند یا با اینکه دست کش پوشیده اید، دست های شما در حال انجماد است به خاطر اینکه آن ها نازک هستند و فقط ظاهری زیبا دارند. مهم ترین چیز، راحتی و سلامتی شماست. پس در ابتدا فقط به آن ها فکر کنید. بدیهی است که هیچ کس نم یخواهد دست هایش یخ بزند پس، حتما به فکر تهیه ی یک دستکش خوب هم باشید.

 

کلاه زمستانی

5- کلاه

کلاه در زمستان برای بسیاری از افراد به خصوص آقایان، پوشش مهمی است. چرا که سر آن ها بیش از خانم ها با هوا در تماس است و خیلی سریع تر سرما می خورند و یا افرادی هستند که سر آن ها به سرعت به سرما به واکنش نشان می دهد. پس بهتر است این افراد سرشان را به خصوص در زمستان و هنگام بیرون رفتن گرم نگه دارند. البته امروزه این پوشش برای خانم ها، مرسوم تر شده و انواع کلاه و شال گردن در رنگ ها و مدل های جذاب و متنوعی در بازار عرضه می شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *