چطور آرایش کنیم که کسی نفهمد؟

اگر به مراسم مهمی می روید و لباسی مزین و با شکوه و یا رنگارنگ می پوشید، آرایش ملایم کمک می کند که ظاهری مدرن تر داشته باشید.این کار برای بسیاری از مناسبت ها، و یا حتی تیپ های روزمره نیز خوب است.

ابتدا باید از پوست خود محافظت کنید. اگر تیپ شما برای طول روز است، می توانید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. و اگر برای مراسمی شبانه تیپ می زنید، کرم گریم هم می تواند خوب باشد.

از یک کرم پودر پایه ای کم حجم استفاده کنید. برای رنگ گرفتن صورتتان این ماده لازم است. همچنین برای این کار می توانید از مرطوب کننده رنگی نیز استفاده کنید.

اگر نمی خواهید از یک پوشش سراسری و سنگین روی صورت خود استفاده کنید، می توانید به جای آن از یک قلم اصلاح کننده استفاده کنید. این قلم کمی کمتر صورت را می پوشاند و قسمت های تیره تر صورتتان را روشن می کند. در حالی که لایه این آرایش خیلی نازک است، روی صورتتان نمی نشیند و آرایشتان کاملابه چشم می آید.

اگر پوست برنزه دارید، آرایش ملایمتان باید کمی برنزه تر باشد. هنگام انتخاب کرم صورت، رنگ های تیره تر حالت قرمز یا قهوه ای را انتخاب کنید.

اگر پوست روشن دارید، با رنگ های روشن کار کنید. نکته ی مهم در مورد آرایش ملایم این است که تن طبیعی پوستتان را در نظر بگیرید. برای مثال، اگر لب های صورتی رنگ دارید، نیازی به رژ لب صورتی رنگ ندارید. باید روی تن های رنگی صورت خود کار کنید.

اگر پوست روشن اما با ته رنگ های گرم دارید، رنگ صورتی هلویی تری برای کرم خود انتخاب کنید. و جاهایی که ممکن است بیشتر در چشم باشند را بیشتر کرم بزنید. مثلا بعد از ورزش، گونه هایتان حتما قرمز خواهند شد.

از این رنگ ها همچنین برای لب ها نیز می توانید استفاده کنید. اگر لب هایتان فوق العاده کمرنگ هستند، با استفاده از رژ لبی که رنگی نزدیک به رنگ اصلی لبتان دارد، آن را تقویت کنید.

پوستی با رنگ های ترکیبی دارید؟ از یک کرم پودر رنگ روشن استفاده کنید. آن را بیش از حد استفاده نکنید زیرا قرار است آرایشتان ملایم باشد. برای زدن آن روی نقاطی از صورت که بیشتر به کرم احتیاج دارند تمرکز کنید.

برای چشم هایتان، ریمل را حتما بچرخانید. اگر درخشش بیشتری می خواهید، سرم مژه استفاده کنید. و یا از ریمل های بلند کننده استفاده کنید.

اگر ابرو های کم پشت دارید، از پودر ابرو استفاده کنید. برای این ظاهر، نمی خواهید که ابرو هایتان خیلی خیره کننده باشند. برای همین فقط نواحی خالی آن را پر کنید. و اگر پلک های تیره یا افتاده دارید، کمتر پودر بزنید. سایه ی چشم مات نیز مانند سایه طبیعی چشمتان به نظر خواهد رسید.

اگر تن پوستتان تیره تر است از خط چشم تیره تر، و اگر پوستتان روشن است، از خط چشمی نزدیک تر به خاکستری رنگ استفاده کنید. تا جایی که ممکن است نزدیک به خط طبیعی چشمتان بمانید. این کار چشم هایتان را بهتر نشان می دهد.

کمی از رنگ برنز روی استخوان های گونه، خط فک، پیشانی و گردن (اگر رنگ گردنتان روشن تر از صورتتان است)، مفید خواهد بود.

ظاهر آرایش ملایم ، قابل دست یابی و اعتماد خواهد بود به شرطی که خطی در میان ابرو ها دیده نشود و خط قابل دیدنی روی لب ها، کرم برنزه، سایه چشم و … نباشد. همه چیز در این ظاهر باید ملایم و ظریف باشد. هدف شما فقط تاکید کردن بر روی تن های اصلی پوستتان است، همین. این دو تصویر را با هم مقایسه کنید. این ظاهر با آرایش ملایم بسیار جذاب است ، نظر شما چیست؟

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.