چگونه لاغرتر به نظر بیاییم؟

ما می توانید به جای استفاده از رژیم های غذایی سخت و جراحی های پلاستیک خطرناک از راه های زیادی برای لاغرتر نشان داده شدن استفاده کنید. در این مطلب به بعضی از آنها اشاره می کنیم.

 

 

 

1 ) لباس های مناسب انتخاب کنید

ابتدا با انتخاب لباسی که کاملا اندازه شماست شروع کنید.

لباسی که خیلی تنگ یا گشاد باشد ، هر دو ممکن است شما را چاق تر از معمول نشان دهند.
لباس زنانه نباید خیلی تنگ باشد چون قسمت های چاق بدن را بیشتر ظاهر می کند، همچنین نباید بیشتر از اندازه گشاد باشد چون اضافه کردن حجم و پوشاندن فرم طبیعی بدن ممکن است شما را بیشتر از وزن واقعی تان نشان دهد.

در عوض پوشیدن یک لباس اندازه (fit) که به راحتی روی بدن شما بنشیند، بدون اینکه به شما فشار بیاورد بهترین راه حل است.

 

 

 

 

2)لباس هایی بپوشید که از میان تنه ( کمر ) پایین تر می آیند

لباس هایی که بر روی کمر کشیده می شوند شما را لاغرتر نشان می دهند . میان تنه (کمر) قسمتی از بدن است که لاغرتر است. لباس هایی که اندازه ی آنها پایین تر از میان تنه می باشد و همچنین شامل کمربند هستند شما را لاغرتر نشان می دهند.

3) از زیور آلات جذاب استفاده کنید

دقت در انتخاب زیورآلات مناسب می تواند شما را آن چنان که می خواهید نمایش دهد. زیورآلات خاص می توانند تمرکز نگاه دیگران را از فرم بدن شما به خود جلب کرده و شما را لاغرتر و بلندقدتر نشان دهند.

گردن بند های بلند به آسانی یک فرد را لاغرتر به نظر می رسانند. به عنوان مثال زیورآلاتی مثل یک گردن بند بلند با رنگ های روشن توجه را به میان تنه لاغر شما جلب می کند و بدینوسیله تمام بدن شما لاغرتر به نظر میرسد. همچنین گوشواره و دست بند نگاه افراد را از نقاطی که شما دوست ندارید دیده شوند به سمت خود جلب می کنند.

این موارد مواقعی بیشتر کاربرد دارند که شما احساس می کنید سرتان نسبت به بقیه قسمت های بدنتان کوچک تر است.

4)از لباس هایی با رنگ ها و الگوهایی استفاده کنید که قسمت های لاغر بدن شما را به خوبی نمایان کنند

شما می توانید رنگ ها و الگوهایی را استفاده کنید که شما را به خوبی لاغر نشان دهند. البته توصیه معمول این است که از رنگ سیاه استفاده کنید. سیاه دوست شماست. رنگ سیاه و رنگ های تیره مقدار سایه هایی را که در بدن شما دیده می شود را کاهش می دهند.

لباس های سیاه را با زیورآلات روشن و براق در گردن ،مچ ، دور کمر و پاها استفاده کنید که باعث لاغرتر جلوه دادن شما می شوند. همچنین لباس هایی با خطوط عمودی استفاده کنید، خطوط نازک عمودی شما را لاغرتر و بلند قد تر جلوه می دهند.

لباس هایی که الگوهایی با شکل های بزرگ دارند را نپوشید، چون شما را چاق تر نشان می دهند.

 

5) به شکل مناسب بایستید

ایستادن با حالت مناسب به راحتی شما را 10 پوند لاغرتر از آنچه هستید نشان میدهد. پشتتان را به حالت مستقیم و شانه هایتان را به پشت نگه دارید.

بعضی اوقات این شکل از ایستادن شما را ناراحت می کند ولی اجرای این روش ایستادن تغییر ظاهری زیادی در سایز شما می دهد. استفاده از یک قوزبند در کل روز شکل و حالت زیبایی در بدن شما ایجاد می کند.

 

6) کفش های پاشنه بلند بپوشید

بدون توجه به اینکه زن یا مرد هستید کفش پاشنه بلند بپوشید. وقتی کفش پاشنه بلند می پوشید حالت بدن به طور طبیعی تغییر می کند و باعث میشود پشت شما مستقیم و شانه هایتان به سمت عقب حرکت کند، همچنین پوشیدن کفش پاشنه بلند باعث می شود پاها کشیده تر به نظر برسند و شما را به طرز خوشایندی لاغرتر نمایش می دهد.

 

7) حالت قرار گیری دست ها و پاهایتان مناسب باشد

اگر یک مجله مد را ورق بزنید و به دقت به حالت قرارگیری دست ها و پاهای مدل ها توجه کنید متوجه می شوید چقدر حالت قرارگیری دست ها و پاها در مناسب تر نشان دادن سایز افراد موثر است. به عنوان مثال هنگام نشستن پاها را کنار یکدیگر قرار دهید و همچنین دست ها را خارج از بدن نگه دارید، این از نظر بینایی شما را لاغرتر جلوه می دهد.

 

8) از خوردن غذاهای پرنمک و شور اجتناب کنید

وقتی غذاهای شما شور و پرنمک باشد بدن برای دفع این نمک آب زیادی استفاده می کند و این موضوع حجم بدن شما را زیادتر از آنچه هستید نمایش می دهد و ممکن است چند وقت طول بکشد تا به حالت طبیعی بازگردید.

 

9) از خوردن غذاهایی که گاز تولید می کنند و نفاخ هستند پرهیز کنید

یکسری از غذاها گاز تولید می کنند و این گاز باعث ورم روده ها می شود و شما را چندین پوند چاق تر نشان میدهد. از خوردن این غذاها که شامل حبوبات، سیر، کلم بروکلی و دیگر غذاهاست اجتناب کنید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.