...

شلوار های ترند شده برای روزهای گرم سال

شلوار یکی از آیتم های مهم و همیشگی در استایل هر فرد میباشد .برگزیدن یک شلوار با جنس خوب و متناسب با فصلی که در آن قراردارید موجب جذابیت استایل و راحتی شما میشود.بسیاری از افراد سوال میکنند که در روزهای گرم سال کدام شلوارها مناسب تر هستند.برای رسیدن به پاسخ این سوال در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

شلوارهای تابستانه کدامند؟

در این مقاله به انواع شلوارهایی که متناسب روزهای گرم سال هستند ،خواهیم پرداخت.

۱-شلوارهایی از جنس پارچه ی لنین

شلوارهایی که جنس پارچه ی آنها لنین است به دلیل نوع بافتی که این پارچه دارد، جریان هوا از آن عبور میکند که موجب تنفس پوست و خنک شدن فرد میشود.همینطور این شلوار ها دارای طرح و مدل های گوناگونی هستند و میتوانید استایل های متفاوتی داشته باشید.شلوارهای لینن قابل ترکیب با انواع تاپ یا تیشرت های آستین بلند راحت میباشد.بنابراین این نوع شلوارها گزینه ی مناسبی برای فصل گرما هستند.

۲-شلوارهای لی کوتاه

شلوارهای لی (جین) با طراحی کوتاه،مانند مام استایل بسیار راحت و جذاب هستند. میتوانید این نوع شلوارها را با انواع تیشرت و لباس های آستین بلند ترکیب کنید و در روزهای تابستانی ظاهری شیک و دلنشین داشته باشید.

۳-شلوارهای کتان

یکی دیگر از گزینه های ایده آل برای انتخاب شلوار در روزهای گرم سال ،شلوارهای کتان هستند.جنس این شلوارها به گونه ای است که بسیار راحت و خنک هستند و همچنین قابلیت گردش هوا را دارند.شلوارهای کتان به زیبایی با انواع تاپ‌ ،تیشرت و لباس آستین دار راحتی ترکیب میشوند.

۴-شلوارهای فاق بلند

امروزه شلوارهای فاق بلند در دنیای مد بسیار کاربرد دارند و طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. از مزایای این شلوارها میتوان به مناسب بودن آن برای تمام افراد با هر تیپی اشاره نمود. شلوارهای فاق بلند برای کسانی که در قسمت شکم و پهلو اضافه وزن دارند، بسیار مناسب است چرا که این قسمت ها را به خوبی پوشش میدهد. همچنین کسانی که لاغراندام هستند هم میتوانند با خیال آسوده از این مدل شلوار استفاده کنند.

شلوارهای فاق بلند باعث میشودکه شما بلند تر به نظر برسید. بنابراین برای کسانی که قد کوتاهی دارند یک گزینه ی مناسب است. البته در نظر داشته باشید به علت کوتاه تر نشان دادن بالاتنه، برای کسانی که بالاتنه کوتاه تری دارند، پیشنهاد نمیشود. این مدل شلوارها دارا مدل ،رنگ و جنس های متنوعی همچون پارچه ای،جین و … هستند. یکی از دلایل محبوبیت این شلوارها راحت بودن آن ها در فصل تابستان است.

برای داشتن یک استایل اسپرت با این شلوارها میتوانید از تیشرت های طرح دار به همراه کتانی استفاده کنید.همچنین پیشنهادمیشود با شلوارهای فاق بلند ،زیورآلاتی نظیر دستبند و یا النگوی پهن در استایل خود بکار ببرید.

۵-شلوار لی(جین)

شلوارجین به سبب جذابیت و قابلیتی که در ایجاد ترکیب های متنوع با انواع لباس ها را دارد،جزو گزینه های همیشگی مردان و زنان قرار دارد.این شلوارها از راحتی و دوام بالایی برخوردارند که موجب پراستفاده بودن آنهاست. از شلوارهای لی میتوان در موقعیت های مختلفی چون مراسم‌ها، مهمانی ها ،روزمره و مجالس استفاده نمود؛البته به جز مجالس رسمی،چراکه به شما یک استایل غیر رسمی میدهد.این مدل شلوار برای آن دسته از خانم هایی که به استایل خود اهمیت بسیاری میدهند ،بی شک گزینه ی بسیار مناسبی میباشد.

_نکاتی کلی که حین تهیه شلوار تابستانی باید به آنها توجه کنید:

۱-جنس سبک:

بهتراست در انتخاب شلوار برای روزهای گرم تابستان ،جنس هایی مانند لنینو نخ پنبه را انتخاب نمایید که سبک بوده و بافت آنها به گونه ای است که قابلیت عبور جریان هوا را دارد؛ چرا که این شلوارها در فصل گرما بسیار راحت و خنک هستند.

۲-انتخاب رنگ مناسب:

برگزیدن شلوارهایی با رنگ‌های روشن ، مانند سفید،آبی روشن،زرد کمرنگ،نقره ای وصورتی برای تابستان در هر مدلی که باشد، خنک و مناسب هستند.

۳-توجه به مدل و طراحی شلوار:

 پیشنهاد میشود در تابستان بیشتر از شلوارهای طرحدار با اشکال مختلف مانند گل، مربع ها ،فلش ها و خط های رقصان استفاده کنید تا در تابستان یک استایل شاد و سرزنده داشته باشید.

۴-امکان تنظیم کردن سایز:

خرید شلوارهایی که امکان تنظیم سایزبا اندازه و فرم بدن را دارند، بسیار با اهمیت است. بعضی از شلوارها یک کش یا کمربند دارند که به شما امکان رسیدن به سایز مناسب را به شما میدهند.

دیدگاهتان را بنویسید