دسته‌بندی نشده, مد و استایل

انواع مدل های شلوار اسلش در سال 1401

شلوار اسلش مردانه

شلوار اسلش در طرح ها و انواع مختلفی تولید و عرضه میشود و نوعی شلوار اسپرت و ورزشی برای خانم ها و آقایان میباشند.جنس این شلوار ها معمولا کشبافت و ناحیه کمر دارای بند و دمپای این شلوار اکثرا پارچه کشی است .

شلوار های اسلش در اصل شلوار های راحتی هستند که از آنها میتوان در مکان های مختلف استفاده کرد .برای مثال این لباس را هم در خانه و بیرون میتوانید بپوشید.همچنین در زمان تفریح و یا بیرون لباسی بسیار مناسب برای نوجوانان است اما این شلوار در موقعیت های رسمی و خاص به کار نمی رود و شما باید از لباس های رسمی استفاده کنید.

شلوار اسلش مردانه
شلوار اسلش مردانه

معمولا قسمت زانو تا ساق شلوار اسلش تنگ تر از قسمت بالایی میباشد.جدا از اینکه این شلوار لباسی راحت،اسپرت و ورزشی میباشد در صورت ست شدن با لباس های مناسب هم جلوه جذاب و زیبایی خواهد داشت .این شلوار را میتوان با انواع پیراهن،پلیور،سویشرت،تیشرت و…..میتوان ست نمود و ظاهری زیبا داشت.

سعی کنید شلوار هایی را خریداری کنید که درصد پلی استر بیشتری دارند بدلیل اینکه شلوار هایی که درصد نخ بیشتری دارند عمر کوتاه تری خواهند داشت و به سرعت خراب و پوسیده میشوند و معمولا شلوار هایی که پلی استر بیشتری دارند دوام و عمر آنها طولانی تر خواهد بود

انواع شلوار اسلش

  • شلوار اسلش مردانه
  • شلوار اسلش زنانه و دخترانه
  • شلوار اسلش بچه گانه

شلوار اسلش مردانه

شلوار های اسلش مردانه محبوبیت خاصی میان افراد دارد و به دلیل اسپرت بودن از مد نمی افتد همچنین این شلوار در مدل ها،طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و عرضه میشود. شما میتوانید این لباس را با انواع کفش های اسپرت و تیشرت مردانه ست کنید.

شلوار اسلش مردانه
شلوار مشکی

شلوار اسلش زنانه و دخترانه

اکثر خانم هایی که تیپ اسپرت را می پسندند بیشترین متقاضی برای خرید شلوار های اسلش هستند.جدا از اینکه شلوار های اسلش زیبا هستند پوشیدنشان هم آسان است و شما کاملا راحت هستید.کمترین تنوع و مدل را شلوار های اسلش زنانه دارند اما بدلیل اینکه متقاضی زیادی این شلوار دارد در آینده نه چندان دور شاهد تولید گسترده این محصول میباشیم .

شلوار اسلش زنانه
شلوار زنانه اسپرت

خرید شلوار اسلش با تخفیف ویژه

شلوار اسلش بچه گانه

شلوار های اسلش بچه گانه انواع و طرح های متفاوتی دارند و سایز این شلوار براساس جثه کودک متفاوت میباشد.این شلوار ها برای رده سنی 4 الی 12 سال مناسب است و قدی حدود 50 تا 90 سانتی متر دارند.

شلوار اسلش بچه گانه
اسلش بچه گانه

پوشیدن بلوز مناسب با شلوار اسلش

بلوزی که با شلوار خود میپوشید تا حد زیادی مربوط به فصلی است که در آن قرار دارید همچنین میتوانید شلوار خود را با تیشرت های آستین کوتاه یا بلند ست کنید.

شلوار اسلش مردانه
شلوار مردانه سورمه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *