مد و استایل

جذاب ترین تیپ شلوار اسلش

یکی از اصلی ترین هدف طراحان شلوار اسلش در سال های اخیر راحتی افراد در پوشیدن لباس میباشد.

بهترین تیپ های شلوار اسلش

اگر شما از تیپ شلوار اسلش استفاه کنید قطعا راحتی این پوشش را نسبت به لباس های رسمی احساس خواهید کرد و همچنین در سال های اخیر پسران و دختران زیادی به این پوشش رو کرده اند،شلوار های اسلش در عین زیبایی که دارند انعطاف پذیر هم هستند( حالا بیشتر توضیح خواهم داد!) و همین امر باعث جذابیت بیشتر این شلوار شده است.شما میتوانید شلوار اسلش را در منزل،باشگاه،تفریح،مهمانی و….مورد استفاده قرار دهید و بیشترین راحتی و لذت را در این شلوار داشته باشید.

تیپ اسپرت شلوار اسلش

برای پوشیدن شلوار اسلش شما باید نسبت به سایز و اندازه فرم اندام خود شلوار بپوشید.یعنی ایجاد یک تناسب ساده بین لباس و جسم!

یکی از مزایایی که این شلوار دارد این است که شما در هر اندازه و سایزی میتوانید این شلوار را بر تن کنید و همچنین هر مدل شلوار اسلش را در هر فصل و موقعیت مناسبی بپوشید .

 

تیپ شلوار اسلش ارتشی دخترانه

اگر شما به دنبال یک تیپ اسپرت بیرون از خانه هستید میتوانید شلوار اسلش ارتشی دخترانه را امتحان کنید و یک تیپ خاص و منحصر به فرد را تجربه کنید.

با این وجود اگر میخواهید از این شلوار استفاده کنید باید آرایش ملایمی داشته باشید و همچنین از اکسسوری استفاده کنید بدلیل اینکه این شلوار طرح شلوغی دارد.

همچنین میتوانید با این شلوار تیشرت هایی با رنگ مشکی،سرمه ای،سفید،شتری،زرشکی و سبز ارتشی بپوشید.

کفشی هم که میتوانید با این استایل استفاده کنید کفش اسپرت یا کفش تخت میباشد.

یک کفش سفید اسپرت تیپ شما را کاملا جذاب میکند.

کیف های کج و کوله پشتی گزینه مناسبی برای این تیپ میباشد.

تیپ شلوار جین دخترانه

احتمال دارد شما با شنیدن شلوار جین حس کنید که انعطاف پذیری و راحتی شلوار اسلش با ضخامت پارچه جین در تضاد باشد،ولی اینطور نیست و شلوار اسلش جین را با پارچه شمبری یا جین نازک تولید میکنند.

شمبری یک پارچه لطیف،نازک و نخی است که شباهت زیادی با پارچه جین نازک دارد و اکثرا با پارچه جین اشتباه گرفته میشوند.

همچنین میتوانید شلوار اسلش جین دخترانه را مانند شلوار های دیگر به صورت اسپرت و مجلسی بپوشید.البته منظور از استایل مجلسی مهمانی های رسمی نیست،بلکه این شلوار را میتوانید با یک کفش اسپرت در مهمانی های غیر رسمی بپوشید.

اگر هم نمیخواهید کفش اسپرت بپوشید میتوانید از کفش های پاشنه بلند،صندل،کفش تخت و کتانی استفاده کنید.

همچنین رنگ لباسی را که میخواهید با این شلوار ست کنید به رنگ کفش یا کیفتان بستگی دارد،بنابراین از رنگ های روشن نترسید برای مثال اگر شلوار شما آبی رنگ است میتوانید آن را با یک بلوز زرد و یک کفش قرمز بپوشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *