تیشرت آستین بلند مناسب چه فصلی است؟

تیشرت آستین بلند یکی از عالی ترین لباس های مردانه محسوب میشود. تیشرت آستین بلند را میتوان در فصل هایی مانند پاییز و بهار استفاده کرد.

برای داشتن یک استایل جذاب مردانه در فصل پاییز نیاز نیست لباس های گران قیمت خریداری کنید .برای خوشتیپ بودن کافیست رمز و راز ترکیب لباس ها را در استایل های مختلف بدانید.دراین مطلب ما به شما خواهیم گفت که چگونه با تی شرت های آستین بلند در فصل پاییز جذاب و شیک پوش باشید.

ترکیب تی شرت های آستین بلند با سایر لباس ها

استفاده از ترکیب رنگ ها در ست کردن تیشرت با سایر لباس ها

استفاده از این تکنیک به این معنا است که فرق میان لباس هایی که به شما استایل غیر رسمی و اسپرت میدهند با لباس هایی که استایل شمارا رسمی میکنند را بدانید وهمینطور بتوانید رنگ های مکمل را از یکدیگر متمایز کنید.برخی از افراد این تصور اشتباه را از ست کردن دارند که تمام اجزای استایل آنها تماما یکرنگ باشد اما دراصل شما باید از رنگهایی خنثی و یا رنگ هایی استفاده کنید که در کنار یکدیگر هماهنگ هستند. برای نمونه میتوانید از رنگ های کرمی ، قهوه ای ، مشکی ، آبی کاربنی ، طوسی ، سفید ، خاکستری ، سبز زیتونی که خنثی هستند و ترکیب آنها با سایر لباس ها آسان است استفاده کنید.

خرید تیشرت آستین بلند

استفاده از لباس های چرم در کنار تیشرت آستین بلند

اگر میخواهید یک استایل مردانه ی جذاب در فصول سرد سال داشته باشید همراه تی شرت های آستین بلند خود لباس های چرمی را از قلم نیندازید.باتوجه به طراحی های متنوع این کت ها شما میتوانید هم استایل رسمی و هم استایل غیر رسمی داشته باشید.

مدل های جذاب تیشرت مردانه: خرید تیشرت

استفاده از پالتوهای مردانه و بارانی

یکی از جذاب ترین استایل های مردانه در روزهای سرد سال ترکیب یک تی شرت آستین بلند همراه پالتو یا بارانی است .

کفش جزء اصلی استایل مردانه

یکی دیگر از راهکارهای آسان و پرکاربرد ترکیب کردن در استایل مردانه این است که رنگ کفشتان را با بلوز مردانه ی خود هماهنگ کنید.برای نمونه میتوانید یک تی شرت آستین بلند کرمی را با یک جفت کفش قهوه ای ست کنید.

استفاده ازجوراب های جذاب در استایل مردانه

به تازگی جوراب های مردانه با رنگ ها و شکل های متفاوتی مانند خال خال و راه راه در بازار موجودند که با با کفش های مجلسی مردانه هم قابل استفاده هستند ؛ پس اگر تاکنون درخرید جوراب خود دقت نمیکردید توصیه میکنیم اینبار بجای جوراب های ساده ی مشکی، سورمه ای ویا طوسی به سراغ جوراب های طرح دار برود.

نکات آخر

اگر میخواهید شیک پوش باشید واستایل مردانه ی جذابی داشته باشید باید به این نکات توجه کنید و آنها را نادیده نگیرید.برای مثال میتوانید با بلوز مردانه ی خود از یک لباس یک رنگ و ساده استفاده کنید ویک استایل متفاوت داشته باشید ؛ همینطور میتوان همراه بلوز مردانه جوراب های طرح دار(خال خالی) و یا دستمال گردن پوشید وبه یک استایل جذاب مردانه دست پیداکرد.

دیدگاهتان را بنویسید