لباس هایی که همراه پیراهن های مردانه ی آستین کوتاه آقایان را خوش تیپ میکند

پیش ازاین پیراهن مردانه ی آستین کوتاه فقط برای استایل های کلاسیک در روزهای گرم سال مورد استفاده قرار میگرفت اما با گذشت زمان و گسترش دنیای مد در زمینه ی لباس آقایان علاوه بر استایل رسمی ، ظاهری غیررسمی و نیمه رسمی هم به مخاطبان خود میدهد.دراین مطلب ما به شما خواهیم گفت که چه لباس هایی را با پیراهن مردانه ی آستین کوتاه بپوشید تا یک استایل شیک و جذاب بهاری داشته باشید.

به تازگی آقایان به ظاهر واستایل خود بیشتر دقت میکنند.ترکیب این مدل از پیراهن مردانه با سایر لباسها و زیورآلات تاحدودی بحث برانگیز میشود.

برای خرید اینجا سر بزنید: تخفیف خرید تیشرت

_ ‎‎ترکیب پیراهن آستین کوتاه و شلوار مردانه ی سفید

در فصول گرم سال استفاده از شلوارهای کتان و لی سفید همراه پیراهن مردانه ی آستین کوتاه بسیار گزینه های ایده آلی هستند.برای نمونه یک پیراهن سبز یشمی همراه شلوار سفید ترکیب جذابی میشود.آقایانی که میخواهند یک استایل غیررسمی جذاب داشته باشند میتوانند یک تی شرت آستین کوتاه مردانه ی مشکی را بایک جفت  کفش classic به رنگ مشکی ترکیب کنند.هینطور در تکمیل استایل خود میتوانید از کمربند  مشکی ، عینک دودی مردانه و یک دستبند چرمی استفاده کنید.

_ ترکیب کفش مردانه ی مشکی و پیراهن آستین کوتاه

غالبا آقایان بین لباس های خود یک پیراهن آستین کوتاه به رنگ سفید را دارند.ترکیب یک پیراهن سفید و شلوار مشکی یا طوسی همراه یک جفت کفش اسپرت مشکی به دلیل تضاد رنگ های سفید و مشکی استایل جذابی میشود.اما به طور کلی پیراهن سفید با انواع شلوارها به رنگ های مختلف ترکیب میشود.

_ ترکیب شلوار کتان مردانه و پیراهن آستین کوتاه Aloha (هاوایی)

آن دسته از آقایان که میخواهند یک استایل غیر رسمی خاص داشته باشند میتواندد از این ترکیب استفاده کنند. مدل هاوایی یکی از اصلی ترین طرح های پیراهن آستین کوتاه است.انتخاب شلوارهای کتان پلیسه دار ظاهر شما را امروزی تر خواهد کرد.

_ ترکیب شلوار لی و پیراهن آستین کوتاه چهارخانه

با این ترکیب میتوانید یک استایل خاص داشته باشید.این مدل از پیراهن برای فصول مختلف قابل استفاده است ؛ چرا که جنس های مختلف آن باتوجه به آب و هوا در بازار موجود است و دربین آقایان هم بسیار پرمخاطب میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید