آموزش ست کردن استایل با شلوار بگ (دمپا) + 6 استایل جذاب

یافتن شلوار جین مناسب بسیار دشوار هست و نمی توان به راحتی اتخاب کرد چرا که مدلهای متنوع و مختلفی دارد اما از بین همه آن ها بوت کات ها و راسته مدل های کلاسیکی هستند که بسیار جلب توجه می کنند و برای هر قد و فرمی مناسب است .

چه اندام هایی برای شلوار های بوت کات مناسب هستند ؟

اکثر استالیست ها معتقدند که کسانی که لگن بزرگتری دارند  اندامی گلابی شکل دارند بوت کات ها بهتر به چشم می آید و همچنین برای کسانی که قد کوتاهی دارند هم پیشنهاد می شود زیرا اندام را لاغر تر و کشیده تر نشان می دهد و هرچند این شلوار های بوت کات مناسب هر اندامی هستند .

چگونه شلوار بوت کات را در استایل خود ست کنیم ؟

 جین های بوت یکی از پر طرفدار ها و پرکاربرد ترین های دنیای مد هست و طبیعی است که انتظار داشته باشیم با هر لباسی ست شود . در ادامه مطلب به چند نکته اشاره خواهیم کرد تا یک استایل متناسب و نحصر به فرد داشته باشید.

  1. شلوار بوت کات با استایل کلاسیک

اگر علاقه دارید که هم استایل کلاسیک داشته باشید و هم شلوار جین بوت کات را در استایل داشته باشید پیشنهاد ما شلوار بوت کات سرمه ای تیره است و استفاده از یک تاپ مشکی بهترین گزینه است.

برای فصل های سرد هم می توانید در کنار یک بافتنی آستین بلند استفاده کنید و حتی از این استایل برای مهمانی های عصرانه هم می توانیم استفاده کنید و یک استایل جذاب داشته باشید

  • شلوار جین بوت کات برای استایل اداری

در عین حال اکثرا این اجازه را به کارمندان میدهند که در محل کار از شلوار جین استفاده کنند و نسبت به جین های تنگ ای شلوار ها انتخاب مناسب هتند اما باید در نظر داشته باشیم که نباید قد خیلی بلندی داشته باشید .

برای یک ترکیب زیبا و رسمی می توان  یک کت بلیزر و یک شومیز سفید یا آبی روشن را برای زیر کت و بوت کات مشکی و کفش پاشنه بلند را باهم ست کنید .

  • کفش مناسب استایل بوت کات

کفش های پاشنه بلند یک ست زیبا و ایدئال برای شلوار بوت کات هستند که با این مدل کش ها پاهای شما بلند به چشم می آیند و بیشتر برای کسانی که قد کوتاهی دارند پیشنهاد می شود .

یکی دیگر از ویژگی هایی که کفش پاشنه بلند در این استایل ایجاد می کند این است که شلوارتان روی زمین کیده نمیشود .

برای جلب توجه گشادی دمپا ، قد این شلوار ها را بلند گرفته اند اما ک سری افراد دوست ندارند دمپا به زمین کشیده شود و اگر هم بخواهند ز شوار کوتاه کنند گشادی دمپا را از دست می دهند و بهترین راهی که پیشنهاد می شود پوشیدن کفش پاشنه بلند است .

کفش های پاشنه بلند ظاهری رسمی به خود دارند  ممکن که با بعضی از استایل ها هماهنگ نباد و در این شرایط ما بوت ها پاشنه دار را برای فصل سرد زمستان پیشنهاد میکنیم و برای فصل های گرم از صندل های پاشنه دار استاده کنید و شک نکنید بهترین استایل را دارید .

 برای کسانی که علاقه دارند در استایلشان از الگو ها استفاده کنند کفش هایی که طرح پوست حیوانات دارند هم انتخاب خوبی است .

میتوانید خرید لباس خود را از تخفیف ها انجام دهید و علاوه بر دریافت تخفیف های زیاد ، بهترین شلوار ها شامل شلوار بگ ، شلوار اسلش و شلوار کتان را خریداری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید