معرفی بهترین سایت های همکاری در فروش لباس؛ کسب درآمد بدون سرمایه

کسب درآمد اینترنتی از طریق ایتا ، اینستاگرام ، تلگرام ، سایت ، کانال و پیج یک ایده بسیار خوب است که قطعا درامد زیادی نیز دارد. حوزه پوشاک یکی از مهمترین و بهترین حوزه های کسب و درامد محسوب می شود که برخی فکر میکنند برای ورود به این حوزه نیاز است تا هزینه های سنگینی را متحمل شوند. جالب است بدانید با سیستم همکاری در فروش لباس بدون نیاز به داشتن سرمایه اولیه ، جنس ، انبار ، نیروی انسانی و دفاتر فروش می توانید با کمک سیستمی که بزودی در همین مقاله به شما معرفی خواهیم کرد به کسب درامد بپردازید.

شاید در نگاه اول درآمد ماهانه ۶۰ میلیونی کمی رویایی و غیر معقول به نظر برسد اما در این مقاله ما با بررسی منطقی تمام جوانب کار این اطمینان را به شما خواهیم داد که بتوانید با راهکار های ما در حوزه پوشاک و لباس به این درآمد برسید.

یکی از مزیت های فروش اینترنتی و همکاری در فروش عدم وجود محدودیت زمانی و مکانی است. یعنی شما حتی در دور ترین شهر و روستا می توانید در هر ساعت از شبانه روز به درآمد رویایی خود برسید.

همکاری در فروش چیست؟

همکاری در فروش یا مشارکت در فروش که به آن افلیت مارکتینگ نیز میگویند یک سیستم واسطه میان شرکت های تولید کننده و یا تامین کننده کالا و افراد و شرکت های معرفی کننده و تبلیغاتی است. در این سیستم افراد یا شرکت هایی که بدون آنکه خود را درگیر مسائل فنی از جمله راه اندازی انبار های بزرگ و تامین کالا و خدمات کنند صرفا با تمرکز بر روش های فروش و تبلیغات می توانند در سود فروش شرکت تامین کننده مشارکت داشته باشند.

بزرگترین قدم برای رسیدن به موفقیت، قدرت عمل و تلاش است. همه ما در زندگی خود با چالش‌ها و موانعی روبرو می‌شویم که ممکن است ظاهراً تحقق آن‌ها برایمان غیرممکن به نظر برسد. اما به شما اعتماد کنید، هیچ چیز غیرممکن نیست.

اگر به دنبال کسب موفقیت هستید، باید بدانید که هیچ چیز تقدیری نیست و همه چیز از تلاش و اراده شما بستگی دارد. شاید در این لحظه توانایی‌های فعلی شما برای رسیدن به آنچه میخواهید کافی نباشد، اما این نباید شما را از تلاش باز دارد. به جای آن، باید خود را به چالش بکشید و از توانایی‌های خود بیشتر برای بهبود و پیشرفت استفاده کنید.

همکاری در فروش یا افلیت مارکتینگ، یک فرصت عالی برای این است که خود را به چالش بکشید و به اهداف بزرگتری دست یابید. در این سیستم، شما فقط باید به فروش و تبلیغات تمرکز کنید و مسائل فنی را به عهده شرکت تامین کننده بگذارید. این به شما امکان می‌دهد تا به طور کامل بر روی توانایی‌های فروش و تبلیغات خود تمرکز کنید و در نتیجه در سود فروش شرکت تامین کننده مشارکت داشته باشید.

اما برای رسیدن به موفقیت در این حوزه، باید متعهد و پشتکار داشته باشید. شما باید به خودتان اعتماد کنید و بدانید که در این صنعت هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. شما می‌توانید با تلاش و کار سخت خود، به هر اهدافی که دارید دست یابید.

به خودتان بیایید و به این سوال پاسخ دهید: آیا آماده هستید که از توانایی‌های خود بیشتر استفاده کنید؟ آیا آماده هستید که به چالش بکشید و از تلاش خود برای دستیابی به اهداف بزرگتر استفاده کنید؟ اگر پاسخ شما بله است، آنگاه شروع به عمل کنید و هیچ وقت از تلاش خود دست بر ندارید.

همکاری در فروش یا افلیت مارکتینگ می‌تواند در راه رسیدن به موفقیت شما کمک بزرگی باشد. اما باید به خودتان اعتماد کنید و به تلاش خود پایبند باشید. بدانید که هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد!

در روش همکاری در فروش سنتی شخص بصورت میدانی اقدام به بازاریابی کالا و خدمات شرکت طرف قرارداد کرده و کالا را حضورا به او تحویل می دهد؛ اما در روش همکاری در فروش اینترنتی افراد بعد از جذب مشتریان از طریق تبلیغات آنها را وارد یک چرخه سیستمی می کنند که نهایتا منجر به فروش کالا با کد معرف (همکار یا بازاریاب) می شود.

در این سیستم کالا بعد از تایید اولیه برای مشتری ارسال می شود.

سیستم همکاری در فروش لباس با پورسانت بالا یکی از جذاب ترین حوزه های همکاری در فروش اینترنتی محسوب شده که به دلیل بازار بسیار جذاب و پر سودش همیشه مورد توجه بوده است.

.

نحوه کار سیستم های همکاری در فروش

سایت های زیادی از جمله دیجی کالا و… سیستم های همکاری در فروش راه اندازی کرده اند که از طریق آن کاربران میتوانند با اشتراک گذاری یک کد مخصوص یا لینک اختصاصی ، با ارجاع دادن کاربر و تبدیل آن به مشتری درصدی از مبلغ فروش را نصیب خود کنند. البته این یکی از روش های مرسوم در دنیاست که تقریبا در ایران نیز جا افتاده است. اما این روش معایب بسیار زیادی نیز دارد که در قسمتهای بعد در همین صفحه مفصلا درباره آن صحبت خواهیم کرد.

یکی دیگه از روش های همکاری در فروش ، فروش با مبلغ دلخواه و ارسال از طرف شخص یا شرکت همکار است. شاید اولین بار است که درباره این روش شنیده اید اما صبر کنید تا بیشتر توضیح دهیم:

در روش دوم شما به عنوان یک بازاریاب فعالیت نمی کنید. بلکه در واقع مطابق قراردادی که با شرکت تامین کننده بسته اید، این شرکت متعهد می شود تا محصولات مورد نیاز شما را تامین کرده و با هر سفارشی که از طرف شما ثبت می شود با مبلغی که شما تعیین کرده اید محصول از طرف شما به دست مشتری برسد! به عبارت دیگر شرکت تامین کننده محصول را به قیمت عمده در اختیار شما می گذارد و شما آن محصول را با قیمت دلخواه خود و سودی که برای خود در نظر گرفته اید تحویل مشتری می دهد.

در روش دوم هیچ نامی از شرکت یا سایت تامین کننده وجود ندارد و شما بصورت کاملا مستقل می توانید محصولات را به فروش برسانید، بدون آنکه نیاز به زیرساخت هایی با هزینه های بالا داشته باشید محصولات را از طرف مجموعه خود به فروش می رسانید.

رضایت مشتری ، مهمتر از فروش

تداوم یک فروش بالا و ماندگاری در بازار نیازمند رضایت مشتریان است ؛ چراکه عدم رضایت مشتریان از کالا و یا خدمات شما می تواند به نابودی کسب و کارتان منجر شود؛ در نتیجه استفاده از یک سامانه همکاری در فروش متعهد با پشتیبانی قوی راهگشای شما خواهد بود.

در سیستم های همکاری در فروش غالبا پشتیبانی های ضعیف ارائه می شود که این پشتیبانی ها ناشی از کیفیت پایین محصولات این شرکت هاست. با توجه به آنکه سیستم نیاز دارد تا روی یک محصول دو مرتبه سود در یافت کند (۱.سود شرکت تامین کننده و ۲.سود بازاریاب) مجبور است تا برای حفظ مزیت رقابتی خود کیفیت محصولات را پایین آورد.

حقوق و درآمد بر اساس فعالیت و عملکرد

در سیستم های همکاری در فروش میزان حقوق افراد بر اساس تجربه آنها ، فعالیت آنها و ترفند هایی است که در فروش خود استفاده می کنند. البته ابزار های در دسترس نیز یکی دیگر از عوامل مهم است. برای مثال شما یک طراح سایت هستید و می توانید یک سایت فروش راه اندازی کنید. یا اینکه شما در حوزه شبکه های اجتماعی و راه اندازی پیج و کانال مهارت و تبحر زیادی دارید که قطعا وجه تمایز شما نسبت به سایرین خواهد بود.

هر چقدر در مهارت های فردی توسعه دهید می توانید سریعتر به درآمد ۶۰ میلیون تومان در ماه برسید.

حوزه کاری مرتبط با علاقه خود را انتخاب کنید

انتخاب یک حوزه کاری مرتبط با علاقه خود مهمترین عامل موفق شماست. اگرچه همه ما یک وجه مشترک داریم و آن علاقه به کسب درآمد است اما موضوع فعالیت باید با روحیه ما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال فعالیت در حوزه مد و پوشاک یک علاقمند به این حوزه را می طلبد.

محصولات را منصفانه نقد و بررسی کنید

اگر به فکر راه اندازی سیستم همکاری در فروش هستید اولین قدم برای همکاری با این سیستم می تواند نقد و بررسی منصفانه محصولات و خدمات باشد. لازم است تا خود را جای مشتری بگذارید و منافع او را بر منافع سیستم و منافع شخصی خود ترجیح دهید؛ آن وقت مشتریان عاشقتان میشوند.

برای همکاری در فروش با دقت عمل کنید

تمام قوانین و سیستم شرکت را با دقت مطابعه کنید. محصولات شرکت را با دقت بررسی کنید و حتی اگر می توانید ابتدا در نقش مشتری یک محصول را سفارش دهید تا از کیفیت آن آسوده خاطر شوید. دیگر نگران زیر سوال رفتن اعتبارتان نخواهید بود.

تا اینجای کار سعی کردیم تا برخی نکات مهمی که لازم بود تا پیش از شروع کار بدانید را بیان کنیم. بعد از این نوبت به معرفی سیستم های همکاری در فروش خواهد بود

بهترین سیستم همکاری در فروش لباس در ایران

انتخاب بهترین بر عهده شماست ما سعی می کنیم برخی سیستم ها را به همراه مزایا و معایب آنها معرفی کنیم:

سیستم همکاری در فروش همکار۹۸

همکار ۹۸ در سال ۱۴۰۱ با پشتیبانی هولدینگ صبا راه اندازی شد و مراحل تست خود را تا ابتدای سال ۱۴۰۱ طی کرد. این شرکت با تمرکز بر حوزه پوشاک از جمله بهترین سیستم همکاری در فروش لباس در ایران است که صرفا با تمرکز بر روی لباس و ایجاد مزایای زیاد نظر نگارنده را به خود جلب کرده است.

روش این سیستم متفاوت با تمام سیستم هایی است که تا کنون مشاهده کرده اید. این سیستم محصولات خود را با قیمت های عمده برای همکار در نظر می گیرد و همکار با سود دلخواه خود میتواند محصول را به قیمت مورد نظر به فروش برساند. همکار۹۸ محصول را با لوگو و از طرف فروشنده به دست مشتری می رساند و در این بین هیچ نام و نشانی از همکار۹۸ وجود نخواهد داشت.

سیستم همکاری در فروش لباس همکار98

مهمترین مزایای سیستم همکاری در فروش همکار۹۸

  • فعالیت تخصصی در حوزه پوشاک و کفش و لوازم شخصی
  • امکان فروش به قیمت دلخواه
  • امکان ارائه تخفیف
  • ارسال محصولات با لوگو و برند فروشنده( به برند سازی و جذب مشتری مستقیم کمک میکند)
  • روش های ارسال متعدد مانند پیک ، پست و تیپاکس
  • ارسال به تهران ۲۴ ساعته و مراکز استان ها ۴۸ ساعته و سایر شهر ها حداکثر ۳ تا ۴ روز
  • امکان فروش در سایت و وبلاگ و شبکه های اجتماعی
  • سیستم ثبت سفارش اختصاصی و توسط فروشنده

مهمترین معایب سیستم همکاری در فروش همکار۹۸

  • تنوع پایین محصولات در مقایسه با دیجی کالا

جهت ورود به سیستم همکار۹۸ اینجا کلیک کنید

سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

سیستم همکاری در فروش دیجی کالا مدت زیادی است که راه اندازی شده و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت. دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران که تقریبا تمام گروه های کالایی را پوشش می دهد می تواند گزینه خوبی برای سیستم همکاری در فروش لباس باشد.

همکاری در فروش دیجی کالا

مهمترین مزایای سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

  • گروه های کالایی متنوع و زیاد
  • برند شناخته شده و معتبر
  • پشتیبانی خوب مشتریان

مهمترین معایب همکاری در فروش دیجی کالا

  • فرایند طولانی واریز پورسانت حتی تا ۷۰ روز (طبق گزارشات)
  • قوانین یک طرفه و غیر حرفه ای برای بازاریاب
  • امکان ارجاع به سایت فقط با لینک مخصوص
  • عدم امکان تبلیغات کلیکی و سایر تبلیغات
  • امکان فعالیت صرفا با سایت های تایید شده و شناخته شده
  • نارضایتی برخی بازاریاب ها و قطع همکاری های زیاد طی مدت اخیر
  • پشتیبانی بسیار ضعیف برای بازاریاب ها

جهت ورود به سیستم همکاری در فروش دیجی کالا اینجا کلیک کنید

سیستم همکاری در فروش میهن استور

سیستم همکاری در فروش میهن استور

میهن استور یکی از قدیمی های همکاری در فروش در ایران است که در حال حاضر محصولات زیادی برای فروش ارائه می دهد.

مهمترین مزایای میهن استور:

  • امکان ساخت یک فروشگاه اینترنتی وابسته برای سفارش گیری
  • پورسانت بالا محصولات در مقایسه با سایر سایت ها
  • مراحل ثبت سفارش بسیار ساده
  • امکان پرداخت در محل برای خریداران

مهمترین معایب میهن استور

  • پاسخگویی ضعیف به مشتریان و نارضایتی عموم مشتریان
  • محصولات بی کیفیت
  • عدم امکان فروش محصولات به قیمت دلخواه
  • ارسال دیر هنگام مرسولات پستی برای مشتری (بعضا تا ۱۵ روز بعد از سفارش نیز تجربه شخصی نگارنده است.)

سیستم همکاری در فروش دایان شاپ

دایان شاپ نیز یکی دیگر از مجموعه های بزرگ در حوزه پوشاک است که در مشهد فعالیت می کند.

همه ما بازار هفده شهریور را به قیمت های پایین می شناسیم

این گروه با عقد قرارداد با برخی تولید کنندگان اقدام به فروش لباس و کفش میکند که در ادامه به مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.

سیستم همکاری در فروش دایان شاپ

مهمترین مزایای دایان شاپ

  • محصولات متنوع و زیاد
  • تصاویر ژورنالی متنوع و جذاب
  • امکان ساخت فروشگاه اختصاصی برای شما

مهمترین معایب دایان شاپ

  • اتمام ناگهانی محصولات (پس امکان استفاده برای سایت وجود ندارد و صرفا می توانید در شبکه های اجتماعی آنهم نهایتا تا چند روز بازاریابی کنید
  • پورسانت پایین در مقایسه با قیمت بالای محصول (به عنوان مثال برای یک کفش ۴۰۰ هزار تومانی عددی کمتر از ۲۰ هزار تومان است که اصلا معقول نیست)
  • دوری محل فروشنده (مشهد) از مرکز و شهر های بزرگ ایران

جمع بندی نهایی

ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی سیستم های همکاری در فروش لباس در ایران بپردازیم. با توجه به موارد ذکر شده در این مقاله ما توصیه میکنیم اگر میخاهید به عنوان یک فروشنده پوشاک بصورت کاملا مستقل به فروش لباس بپردازید از سیستم همکار۹۸ استفاده کنید و اگر میخواهید بصورت پورسانتی به فعالیت بپردازید از دیجی کالا کمک بگیرید.

این مقاله به مرور آپدیت خواهد شد و حتما از نظرات و تجربیات شما استفاده خواهیم کرد.

اگر سیستم همکاری در فروش لباس می شناسید در انتهای همین مقاله در بخش نظرات برای ما معرفی کنید تا به لیست خود اضافه کنیم

دیگر سایت های همکاری در فروش

در کنار سیستم هایی که معرفی کردیم سایت های دیگری نیز هستند که می توانید از آنها کسب درآمد کنید.

میخواهیم برخی دیگر از سایت های همکاری در فروش را به پشنهاد کاربران معرفی کنیم

سایت همکاری در فروش پایگان

یکی از قدیمی های بازار است. اطلاع دقیقی از ادامه فعالیت این سیستم در دست نیست . اما میتوانید با سرچ نام آن سایتش را ببینید

سایت همکاری در فروش میمارکت

یکی دیگر از سایت هایی که در حال حاضر فعالیت می کند میمارکت است. این سایت بین ۵ تا ۱۵ درصد پورسانت می دهد.

می مارکت سیستم شفافی از وضعیت موجودی خود ارائه نمیکند که امیدواریم این مساله در آپدیت های بعدی حل بشه. به دلیل آنکه من تجربه استفاده از این سیستم را نداشتم نمیتوانم زیاد توضیحی ارائه کنم که پیشنهاد می شود خودتان با مراجعه به این سایت نحوه همکاری را جویا شوید.

سایت همکاری در فروش شرکا

آپدیت: به نظر می رسد اکثر محصولات این سیستم ناموجود است و این سیستم بدون انتشار خبر خاصی از فعالیت انصراف داده است.

سایت همکاری در فروش ونتی

یکی از تازه نفس های بازار ونتی است که در حوزه مد و پوشاک در حال فعالیت است. البته این سایت در ازای هر فروش ۱۰% پورسانت ارائه می دهد و اهمیتی ندارد شما مشتری باشید یا قصد کسب درآمد از این سایت را داشته باشید

18 دیدگاه دربارهٔ «معرفی بهترین سایت های همکاری در فروش لباس؛ کسب درآمد بدون سرمایه;

  1. من حدود دو سال از زندگیم رو برای سیستم همکاری در فروش دیجی کالا گذاشتم . واقعا بخاطر سیستم یکجانبه ای که داره پشیمونم کرده حالا قصد چرخش به سمت سیستم همکار98 رو دارم و بزودی تجربه خودم رو با شما در میان میذارم

    پاسخ
    • سلام/ ابتدا وارد سایت همکار98 hamkar98.ir شوید. ثبت نام کنید. لیست محصولات رو ببینید. اونها رو برای فروش و با قیمت خودتون داخل سایت و شبکه های اجتماعی درج کنید. همین!

      پاسخ
  2. سلام ممنونم بابت مقاله مفید
    من با تمام سیستم های همکاری در فروشی که گفتین کار کردم و میخوام تجربه خودمو به همه دوستان بگم
    اولا سیستم همکاری در فروش دیجی کالا دیگه کارش تمومه و دیجی کالا هم سیاستی رو در پیش گرفت که دیگه سیستم همکاری در فروش کار نکنه

    سیستم دایان محصولاتش خوبه اما تا میاد مشتری پیدا بشه دیگه ناموجود شده . ینی خیلی زود ناموجود میشه محصولاتش و پورسانتش واقعا کمه . نحوه ارسال دایان چون توی مشهده خیلی دیره و اکثر مشتریا ناراضی میشن

    سیستم همکاری در فروش میهن محصولاتش خیلی جذابه ولی مشکلش اینه که یه مشت چیزای بدردنخور داره و 99درصد مشتریا ناراضی میشن. موجودی میهن استور خیلی دیر ب دیر تموم میشه اما مشکل بزرگش همون کیفیت پایین محصولاتشه

    سیستم همکار98 با اینکه جذابیت های خاص خودشو داره. مثل تعیین مقدار سود توسط خودمون یا مثلا ارسال فوری یا پشتیبانی خوبش اما بزرگترین ایرادش تنوع پایینه محصولاتشه

    یه سری سیستم دیگه هم هست که توصیه می کنم حتما درباره اونها هم بنویسید. مثل سیستم سبز گستر . مثل می مارکت و پایگان که قدیمی های این بازار هستن
    بعدا اگه دوباره به تخفیفا سر زدم حتما درباره اونا هم می نویسم

    پاسخ
      • سلام و درود.
        حتی بسیاری از کسانی که سرمایه دار هستند ترجیح میدن تا به جای درگیر شدن برای راه اندازی یک کسب و کار و ریسک کردن، تمرکزشون رو روی فروش بذارن
        در کل اکثر شرکت های همکاری در فروش تمرکزشون روی تهیه اجناس و عکاسی و لجستیک هست و همکاران فروش نیز در مقابل تمرکزشون روی بازار سازی و رقابت و فروش هست.

        پایدار باشید

        پاسخ
      • والا من تو دایان شاپ کار میکنم ۱۴۰ تا فروش داشتم ۵۰۰ هزار تومن دادنم. همش برگشت میخوره تازه برگشت که میخوره پول از تو کم میکنه اصلا نمیصرفه
        ۱۴۰ تا ۳۰ هزارتومنم ۴ میلیون میشه در بد ترین حالت و مسخره ترین

        پاسخ
  3. به عنوان پیر خرابات همکاری در فروش چند تا توصیه میکنم به دوستان:
    توصیه شماره یک. از دیجی کالا و میهن استور فاصله بگیرید
    دیجی کالا پورسانت های کم و سیستم یکطرفه داره و میهن استور جنس های بی کیفیت

    توصیه شماره دو. سمت کانال های تلگرامی و ایتا نرید. این کانال ها مسئولیت پذیری پایینی دارن

    توصیه شماره سه. سعی کنید تمام روش های بازاریابی رو استفاده کنید. دیوار ، شیپور ، وبلاگ ، سایت ، ترب ، اینستاگرام ، تلگرام ، ایتا ، پاساژ ، با سلام و….

    توصیه شماره چهار. با سیستمی کار کنید که توی قیمت گذاری آزاد باشید

    توصیه شماره پنج. از سیستم بخواید تا با برند شما محصول رو ارسال کنه

    توصیه شماره شش. همیشه آنلاین و پاسخگو باشید

    توصیه شماره هفت. سعی کنید مشتریان فعلی رو حفظ کنید و براشون پیشنهادات جذاب بفرستید. هیچ وقت از ارتباط با مشتریان خسته نشید

    توصیه شماره هشت. برای تبلیغات هزینه کنید. بدون هزینه کردن موفقیتی حاصل نخواهد شد

    توصیه شماره نه. سعی کنید یه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و اونو به ترب و ایمالز وصل کنید

    توصیه شماره ده. با سیستم های خودخواهی مثل دایان کار نکنید . اونها تلاش شما رو یک ابزار تبلیغاتی برای جا انداختن برند خودشون کنن

    پاسخ
  4. سلام کسی تجربه همکاری در فروش مستقیم با تولیدی ها رو داره ؟ آیا خود تولیدی ها همکاری پر فروش میگیرند ؟ که ما بصورت تک بخواهیم ازشون محصول خریداری کنیم به قیمت عمده ؟

    پاسخ
  5. سلام من کانال ارزنسرای دارم داخل ایتا لطفا همکار میخوام که باهام همکاری کنه و پورسانت بعش میدم و خودش هم قیمت تک یا عمده کار کنه داخل ایتا اینستاگرام واتساب تلگرام برنامه که دوست داره آیدی من در ایتا

    کانال لباس مجلسی
    کانال لباس کودک
    کانال ارزانسرای

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید