بهترین شرکت برای طراحی فروشگاه اینترنتی +کد تخفیف 50درصدی

با نفوذ و توسعه روز افزون اینترنت در شهر ها و روستا های ایران در تبعیت از سایر کشور ها و نقاط جهان ، شکل گیری و توسعه کسب و کارهای دیجیتال نیز آغاز شد.

جهان (استعاره از انسان) همواره به سوی رفاه و آرامش بیشتر حرکت کرده است و این حرکت توقف ناپذیر ، در عصر دیجیتال (ارتباطات الکترونیک نوین) سرعت بیشتری نیز گرفته است.

اینترنت به عنوان بستری مناسب برای توسعه کسب کار و ایجاد رفاه بیشتر از سوی انسان انتخاب شد.

و این انتخاب سرآغاز شکل گیری فروشگاه های اینترنتی شد

همه ما آگاهیم که فروشگاه اینترنتی در حال حاضر پر درآمد ترین کسب و کار تلقی می شود. نمونه آشکار آن سایت آمازون است. این کسب و کار توسط مردشماره یک جهان (از لحاظ درآمد و ثروت) مدیریت می شود.

جف بیزوس مدیر آمازون

جف بیزوس مدیر آمازون

ثروت جف از آمازون تامین می شود.

آمازون بزرگترین بیزینس تاریخ بشری محسوب می شود.

او در مورد آمازون میگوید: «به خود می‌بالیدم از این که ریسک بزرگی می‌کردم که هیچ‌کس حاضر به انجام آن نبود. همه پایهٔ کار را روی چیز تازه‌ای به نام اینترنت می‌گذاشتم که معاملهٔ خطرناکی بود.» بزرگترین ریسک جف بیزوس هنگامی بود که مادر و پدرخواندهٔ وی از ایدهٔ او پشتیبانی کرده و همه درآمد و پس‌انداز خود را که برای دوران بازنشستگی ذخیره کرده بودند به دست جف سپردند تا شاهد کار جسورانهٔ وی باشند. البته بعدها پاداش کارشان را گرفتند و میلیاردر شدند. منبع

تا اینجا با قدرت زیاد فروشگاه اینترنتی آشنا شدیم و حتما می دانیم در ایران نیز سایت های بزرگی همچون دیجی کالا و تکنو لایف و… پر قدرت این مسیر را دنبال می کنند.

اما در ادامه میخواهیم بگوییم چرا فروشگاه اینترنتی یک نیاز ضروری است

فروشگاه اینترنتی یک نیاز نیست بلکه یک ضرورت است!

حسین صباغی

طراحی فروشگاه اینترنتی

برای طراحی فروشگاه اینترنتی نیاز است تا اطلاعاتی در خصوص سرور و برنامه نویسی و رابط های نرم افزاری بستر ساز داشته باشیم. دریافت این اطلاعات کسب علوم لازم، می تواند ما را از مسیر اصلی که فروش است غافل کند.

به همین منظور شرکت های متخصص متعددی در این زمینه شکل گرفته که به صاحبان ایده و کسب و کار کمک می کند تا بدون دانش فنی صاحب یک فروشگاه اینترنتی شوند.

برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی پیشرفته پیشنهاد ما همکاری با شرکت توسعه تجارت هوشمند صبا است.

این شرکت با نام تجاری ایده پرداز بسته های فروشگاهی متنوعی به کاربران ارائه می دهد و ما در اینجا قصد داریم تا با خدمات این فروشگاه ساز پیشرفته آشنا شویم.

اولین مساله در خصوص فروشگاه های اینترنتی استقلال و عدم وابستگی به سایر سایت هاست.

سایتهای متعددی مانند سازیتو و سایت ساز فروشگاه های اینترنتی مدرنی ارائه می دهند . اما تمام این فروشگاه ها به هسته و سایت اصلی آنها وابسته است.

در صورت ایجاد هرگونه مشکل فنی در هسته اصلی و یا سرور منبع، اتفاقات ناخوشایندی برای سایر فروشگاه های وابسته ایجاد می شود.

فروشگاه ساز ایده پرداز با در نظر گرفتن این اصل مهم و حیاتی ، فروشگاه های مستقل ارائه میدهد.

دومین مساله تامین سخت افزار قدرتمد برای فروشگاه است تا با افزایش امکانات و بازدید ، سایت به مشکل بر نخورد.

بازهم ایده پرداز در این زمینه سرور های قدرتمندی فراهم آورده تا پاسخگوی تمامی نیاز های کاربر باشد.

استفاده از سی پیو قوی ، رم های ddr4 و سرور های داخلی با سرعت بسیار بالا با بهره از هارد های NVME میتواند این مساله را بصورت کامل رفع کند.

پشتیبانی و توسعه پذیر بودن فروشگاه نیز از جمله دیگر امکاناتی است که نیاز ما را بصورت کامل برطرف خواهد کرد.

تخفیف ها ضمن معرفی این شرکت که البته سازنده و پشتبان تخفیف ها نیز می باشد ، یک کد تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می دهد که با استفاده از آن و تماس با این شرکت می توانید از آن بهره مند شوید.

کد تخفیف : tkhf50

آدرس سایت: idsaba.ir

دیدگاهتان را بنویسید