...

چرا خانم های شیک پوش باید بیشتر از رنگ مشکی استفاده کنند؟

دربین رنگ های متنوع از لباس ها تنها یک رنگ از لباس است که برای هر موقعیت و مکانی خانم ها از آن استفاده میکنند وآن لباس مشکی میباشد.در شرایطی که میخواهید خوش استایل ، جذاب وشیک پوش باشید بااستفاده از لباس مشکی به سلیقه ی خود میتوانید به بهترین استایل دست پیداکنید.ما دراین بخش به دلایل استفاده ازاین ترکیب جذاب خواهیم پرداخت.

لباس مشکی زنانه و علت استفاده آن

­ لباس مشکی یک ترکیب عالی در هر موقعیتی است

به دلیل قابلیت وفق پذیری این رنگ خنثی در هر شرایط ورویدادی میتوانید از لباس های مشکی خود کمک بگیرید.درهر مراسمی که میخواهید حاضر شوید بسته به سلیقه ی خود میتوانید استایل لباس مشکی خود را تکمیل کنید.برای نمونه اگر میخواهید به یک مهمانی دوستانه بروید میتوانید دراستایل خود از زیورآلات رنگی و مختلف استفاده کنید ویا درمراسم های رسمی تر میتوانید زیورآلات و اکسسوری های سفید و NUDE دراستایل خود بکار ببرید.همینطور ترکیب پیراهن مشکی با یک شومیز کرمی (کرم روشن)یا کت قرمز رنگ بسیار ایده آل وجذاب است.

­با لباس مشکی اندام شما لاغرتر بنظر می آید

بسیاری از خانم ها نگران این هستند که لباسی که میپوشند آن ها را چاق نشان ندهد.بنابراین همیشه به دنبال لباس هایی هستند که اندام آنها را زیبا و متناسب نشان دهد.باید گفت که لباس های طرح دار ، چاپی و روشن به دلیل کاهش سایه ها و دفع نور اندام شما را درشت تراز آنچه که هستید نشان میدهد. پس اگر حس رضایت زیادی از اندام خود ندارید لباس های مشکی دراینجا به شما کمک میکنند و اندام شما را لاغرتر نشان میدهند تا احساس بهتری داشته باشید.

قابل استفاده برای هر رده ی سنی

اگر در نوع دوخت و چاپ لباس خود دقت نکنید سن شما را ار آنچه که هستید بیشترنشان میدهد.این مشکل باکمک یک لباس مشکی رنگ ساده هرگز به وجود نمی آید.فقط کافیست به طرح و مدل آن توجه کنید.آنگاه به علت وفق پذیری این رنگ لباس با استفاده از زیورآلات و اکسسوری های متفاوت جوان تر دیده شوید.

لباس مشکی زنانه تور بالای سینه

ایجاد هماهنگی با لباس مشکی بسیار راحت است

یکی دیگر از خوبی های لباس مشکی این است که برعکس لباس های رنگی که ایجاد هماهنگی بین آنها بسیار دشوار است؛ برای ست کردن آن با سایر لباس ها مشکل نخواهید داشت و وقت زیادی از شما نمیگیرد.حتی اگر در هماهنگ کردن لباس های خود توانایی ندارید میتوانید با کمک لباس مشکی و انتخاب زیورآلات و اکسسوری های متنوع مورد علاقه ی خود استایل مناسبی داشته باشید.

پیشنهاد ما: خرید لباس زنانه با تخفیف ویژه

اولین مرکز تخفیف گروهی لباس در ایران

دیدگاهتان را بنویسید