...

کفش مناسب شلوار کتان مردانه

شلوارهایی که جنس پارچه ی آنها کتان است ، بسیار خنک و نرم میباشند و در روزهای بهاری و گرم تابستانی حس دلنشین و خنکی به شما میدهد.حال برای شما سوال است که شلوارهای کتان مردانه خود را با چه مدل کفش هایی ترکیب کنید.

شما میتوانید برای داشتن یک استایل مردانه ی جذاب بهاری ،همراه شلوار کتان خود از یک جفت کفش کالج استفاده نمایید.همچنین میتوانید از یک کت مردانه ی اسپرت استفاده کنید و بسیار شیک پوش باشید.

کفش مناسب شلوار کتان مردانه

کفش مناسب شلوار کتان

اینکه بدانید چگونه آیتم های مختلف استیل خود را با یکدیگر ترکیب کنید تا تیپ جذابی داشته باشید،یک هنر محسوب میشود و بیانگر علاقه ی محسوس شما به صنعت مد ولباس میباشد.در هر صورت برای آموختن این هنر میتوانید مجله مد تخفیف ها را مطالعه کنید تا حس دلنشین داشتن یک استایل جذاب را تجربه کنید.در ادامه با ما همراه باشید تا به شما کفش های مناسب شلوار کتان را معرفی نماییم.

پیشنهاد ویژه ما: تخفیف خرید کفش

۱-کفش مجلسی و رسمی:

بعضی از آقایان استایل رسمی را به سایر تیپ ها ترجیح میدهند و در استایل خود از کت و شلوار به همراه کفش مجلسی استفاده میکنند. بنابراین ترکیب شلوار کتان با یک جفت کفش مجلسی میتواند به شما یک استایل رسمی و کلاسیک جذاب بدهد.

همینطور هنگامی که تصمیم دارید در مجالس غیر رسمی حضور پیدا کنید و باز انتخاب شما داشتن یک استایل رسمی بجای استایل اسپرت است ، پیشنهاد میکنیم از ترکیب یک شلوار کتان مردانه همراه یک جفت کفش مجلسی و یک پیراهن کلاسیک بدون کت، استفاده کنید.

۲-کفش اسپرت:

در دهه های اخیر باتوجه به استقبال نوجوانان و جوانان از استایل های اسپرت، غیر رسمی و راحت، اغلب تولیدکنندگان معروف لباس بر روی طراحی و تولید این سبک از پوشاک توجه ویژه ای دارند. شلوارهای اسلش کتان ، به دلیل راحتی و اسپرت بودن یکی از گزینه های ایده آل آقایان در فصل بهار و تابستان میباشد.به دنبال این انتخاب، کفش های اسپرت و کتانی ها از جمله گزینه های مناسب و جذاب برای ترکیب با این استایل میباشد.

۳-کفش کالج:

درحقیقت این نوع کفش مردانه برای آن دسته از آقایانی است که میخواهند با این مدل کفش، یک استایل نیمه رسمی یا اسمارت کژوال جذاب داشته باشند.در تعریف تیپ اسمارت کژوال میتوان گفت: از ترکیب لباس های مجلسی و غیررسمی یا اسپرت ،استایل اسمارت کژوال به دست می آید.این استایل مناسب آقایانی است که تیپ رسمی و اسپرت مورد پسند آنها نیست و میتوانند در ملاقاتها و مراسم ها ،از استایل میانه ی این دو(رسمی و اسپرت)بهره ببرند.

ست کردن کفش با شلوار کتان

دیدگاهتان را بنویسید