یک استایل جذاب با تیپ مینیمال مردانه

همه ی آقایان خواستار این هستند که همیشه استایل جذاب و مرتبی داشته باشند . یکی از استایل‌های جذابی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، تیپ مینیمال مردانه است.این استایل یک تیپ جذاب و درعین حال ساده است و حداقل استفاده را ازطرح ها و الگوها دارد .بیس این استایل بر اساس حجم کم ،سادگی و شفافیت میباشد.

تیپ و ظاهر مینیمال مردانه

۱-رنگ ها:

برای داشتن یک استایل مینیمال استفاده از رنگ های روشن و ساده بسیار کمک خواهد نمود.سعی کنید از بین رنگ های خنثی نظیر خاکستری،سفید،بژ و مشکی انتخاب کنید.

۲-الگوها:

در این استایل از الگوهای ساده و تک رنگ بجای طرح های شلوغ و پررنگ استفاده میشود.الگوی استایل مینیمال سادگیست.

۳-آیتم های استایل مینیمال:

 استفاده از آیتم های ساده وبا جزئیات حداقلی تکمیل کننده ی استایل مینیمال است.برای داشتن این استایل ساده باید از لباس‌هایی با خط های مرتب، مارک دار و جزئیات کم و بدون زیپ یا دکمه بزرگ استفاده نمود.

۴-جزئیات تیپ مینیمال:

دراین استایل دقت به جزئیات اهمیت دارد . برگزیدن جزئیات ساده ولی باکیفیت، نظیر جزئیات دوخت و طراحی ظریف، می‌تواند تیپ شما را جذاب تر کند.

۵-لباس مناسبتی

در موقعیت های خاص و ویژه ، می‌توانید از آیتم های ساده و برند نظیر کت و شلوار در استایل خود استفاده کنید.

۶-زیورالات در تیپ مینیمال:

در استایل مینیمال بهتراست که جذابیت و سادگی آن حفظ شود؛ بنابراین از زیورآلات و اکسسوری های کمی استفاده نمایید.اکسسوری های چون ساعت و دستبندهای ساده و بدون طرح برای این استایل مناسبند.

۷-کیف و کفش تیپ مینیمال

از آنجایی که این استایل مینیمال به سادگی و شیک بودن معروف است ، کیف و کفش‌هایی را که برای این استایل انتخاب میکنید باید ساده و زیبا باشند. میتوانید از کفش‌های چرم راحتی که طراحی آنها ساده میباشد بهره ببرید.

۸- بکار بردن لایه بندی

برای ایجاد تنوع در تیپ مینیمال خود میتوانید از تکنیک لایه بندی استفاده کنید.برای نمونه میتوانید از ترکیب کت و شال یا پیراهن زیر بهره ببرید تا لایه‌بندی ایده آلی دراستایل خود به دست آورید.

۹- آراسته وتمیز بودن

در استایل مینیمال به دلیل اصل سادگی در آن ،تمیزی و اراسته بودن آیتم های مختلف استایل فرد از اهمیت بالایی برخوردار است.بنابراین از لباس ها و زیورآلات خود مراقبت کنید و آنها را تمیز و مرتب نگه دارید تا جذابیت ظاهر خود را همیشه حفظ نمایید.

۱۰-بکاربردن پارچه های طبیعی:

پارچه هایی با الیاف طبیعی نظیر پنبه و پشم در استایل مینیمال بیشتر بکار برده میشود.این پارچه ها باعث میشود فرد حس راحتی داشته باشد و تناسب با سادگی استایل مینیمال باشد.

۱۱-استفاده از لباس های ساده:

در استایل مینیمال،از لباس های ساده و باکیفیت با دوخت و طراحی خلوت و کم استفاده میشود. برای داشتن یک استایل مینیمال اصیل به هیچ وجه استفاده از لباس های شلوغ و تند توصیه نمیشود.

۱۲-استفاده از رنگ های ملایم تیره و روشن :

رنگ های اصلی در استایل مینیمال، رنگ‌های ملایم تیره چون بژ، خاکستری و مشکی هستند.اما برای ایجاد تنوع در استایل خود میتوانید از رنگ های ملایم روشن همچون کرمی،سفید و آبی روشن بهره ببرید.

جمع بندی

به طور کلی تیپ مینیمال مردانه بر اساس سادگی، تمرکز بر جزئیات،شفافیت و کیفیت میباشد. با انتخاب آیتم های کم جزئیات و باکیفیت، استفاده از رنگ‌های ملایم و یکرنگ و حفظ اراستگی میتوانید استایل مینیمال جذاب و ایده آل خود را داشته باشید.حتی اگر میخواهید سبک مینیمال را در طراحی اتاق کار یا شخصی خود بکار ببرید باید اصول سادگی ،نظم،نظافت،جزئیات حداقلی،استفاده ی دقیق و منظم از فضاهای موجود را رعایت کنید.همچنین میز،مبل یا صندلی های شما باید طراحی ساده ای داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید