تاریخچه تیشرت از طراحی تا فراگیری

گونه ای تولید شده اند که اگر زیر آنها لباسی پوشیده شود دیده می شود و جذابیت تیشرت را می گیرد و در هرصورت چون تیشرت از همان اول به عنوان زیرپوش استفاده می شد  بهتر است از پوشیدن هر نوع لباس زیر ؛ زیر تیشرت اجتناب کنید .

در قرن نوزدهم تیشرت فقط به عنوان لباس زیر استفاده می شد و این تیشرت ها  به صورت یکسره طراحی شده بودند که به دوقسمت بالا تنه وپایین تنه تقسیم شده بودند و قسمت بالا تنه به اندازه ی کافی بلند بود تا به زیر خط کمربند برسد .

تیشرت های جذاب

امروزه تی شرت مردانه یکی از پر مصرف ترین لباس های دنیا است . باوجود اینکه تاریخچه آن نشان می دهد که این لباس آنقدرا هم قدیمی نیست اما به دلیل استقبال های زیادی که از این لباس می شود انگار هزاران سال است که تی شرت به عنوان لباس رسمی افراد در سراسر دنیا به شمار می رود .

تیشرت های ساده معمولا دوام بیشتری نسبت به تیشرت های چاپ دار یا طرح دار دارند .چاپ تیشرت اگر از کیفیت پایینی برخودار باشد در کمترین زمان خراب شده و زیبایی ظاهری تی شرت از بین می رود .

در دنیای امروز تیشرت به عنوان یکی از لباس های پرکاربرد برای کودکان جوانان و نوجوانان و حتی بزرگسالان است که افراد بدون در نظر گرفتن جنسیت ازاین لباس استفاده می کنند .

تیشرت لباسی است که هم می توان آن را به عنوان یک لباس راحت در منزل استفاده کرد و هم می توان از آن برای ست کردن و ساختن استایلی جذاب و اسپرت استفاده کرد.

تاریخچه تولید تیشرت

دیدگاهتان را بنویسید