لباس هایی که می توان با مانتو جین ست کرد

مانتو و شلوار جین مدل دخترانه

راهنمای کامل ست کردن انواع لباس با مانتو جین ویژه خانم ها ؛ ما در این مطلب می خواهیم درباره انواع تیپ و استایل با مانتوی جین صحبت کنیم و توضیح دهیم که چطور بتوانید لباس های خود را مانتو جین ست کنید. لازم است تا پیش از خرید لباس این مطلب را حتما مطالعه کنید

اکثر خانم ها به پوشیدن مانتو لی علاقه ی زیادی دارند اما برای پوشیدن این مدل مانتوی جذاب باید در انتخاب سایر لباس هایی که با آن ست میکنید توجه داشته باشید.دراین مطلب با ما همراه باشید تا شما را با نحوه ی ست کردن مانتوی جین(لی) با سایر لباس های آشنا کنیم.

مانتو جین زاپدار و مانتو جین سنگشور

ترکیب کردن مانتوی لی (جین) با انواع شال یا روسری

درترکیب مانتوی جین خود با انواع شال و روسری توجه داشته باشید که جنس پارچه های آنها با یکدیگر همخوانی داشته باشند.روسری و شال هایی که جنس آنها نخی ، ابریشم توییل و پشمی هستند بسیار مناسبترند.همینطور میتوانید از روسری وشال هایی با طرح خال خالی ، چهارخانه ، لنگی ، شطرنجی و زبرا برای ترکیب با مانتوی لی خود استفاده کنید.توجه داشته باشید نباید جنس روسری و شالی که با مانتوی لی میپوشید حریر ،ابریشم ظریف و یا ساتن براق باشد.

چه شال و روسری را می توانم با مانتو جین ست کنم؟

در ادامه کاربردی ترین رنگهای شال که برای ترکیب با مانتوی لی توصیه میشوند را معرفی خواهیم کرد:

۱-استفاده از شال بنفش و ارغوانی و یا آبی رنگ:

استفاده از این رنگ ها همراه مانتوی جین به شما استایلی هماهنگ و ساده میدهد.

۲- استفاده از شال هایی با رنگهای طبیعی وخنثی:

استفاده از شال هایی با رنگهای خنثی: مشکی ،سفید ، بژ و خاکستری همراه مانتوی جین بسیار جذاب است.

۳-استفاده از شال های به رنگ زرد و قرمز:

از آنجاکه رنگهای زرد وقرمز مکمل رنگ آبی هستند و رنگهای مکمل به زیبایی با یکدیگر ترکیب میشوند میتوانید ازاین ترکیب جذاب بهره ببرید.همینطور شما میتوانید از شال و روسری هایی به رنگ نارنجی ، سبز و قهوه ای برای ترکیب با مانتوی لی خود استفاده کنید.

مانتو جین ست شلوار زاپ دار

ترکیب مانتو لی(جین) با مدل های مختلف شلوار

قاعدتا رنگ شلوار شما باید به رنگ مانتوی جینی که میخواهید بپوشید نزدیک باشد.برای نمونه شما میتوانید از شلوار های پارچه ای سفید یا خاکستری ویا کتان هایی که رنگ آنها روشن است همراه مانتوی لی روشن و از کتان یا لگ های تیره همراه مانتوی لی تیره استفاده کنید.

مانتو جین بلند عربی

ترکیب مانتوی لی با کفش های مختلف

در انتخاب کفش مناسب برای ترکیب با مانتوی جین بهترین گزینه کفش های کتانی یا کراس ترینر هستند که رنگ های نقره ای ، سفید وخاکستری(روشن) آن را همراه مانتوی جین پیشنهاد میکنیم.البته انتخاب رنگ کفش به رنگ مانتو وشال بستگی دارد.در فصول سرد سال نیز نیم بوت ها یک گزینه ی بسیار مناسب برای ترکیب با مانتوی لی میباشند.صندل های لژدار واسپرت به رنگ های زرشکی ، خاکی و قهوه ای هم یکی دیگر از انتخاب های ایده آل برای ترکیب با مانتوی جین هستند.و در نهایت با پوشیدن کفش های عروسکی همراه مانتوی لی خود میتوانید یک ظاهر دخترانه ی دلنشین داشته باشید.

مانتو جین چهارخانه بهاره کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید