مانتوی طوسی رنگ خود را با چه لباس هایی ترکیب کنیم ؟

ازبین رنگ های خنثی طوسی به راحتی با رنگ های مختلف هماهنگ میشود.بنابراین شما میتوانید با خرید یک مانتوی طوسی رنگ چند تیپ متفاوت داشته باشید.دراین مطلب ما به معرفی انواع ترکیب رنگ طوسی با رنگ های دیگر خواهیم پرداخت.

ترکیب رنگ طوسی و صورتی

استفاده از ترکیب این دو رنگ جزو اولین انتخاب های جذابی است که به راحتی با یکدیگر ست میشوند.پیشنهاد میشود یکی از لباس ها روشن و لباس دیگر تیره باشد.

ست کردن مانتو با لباس ها شلوار

ترکیب رنگ طوسی و زرد

رنگهای خردلی و زرد جزو پراستفاده ترین رنگها برای طراحی انواع لباس خانم هاست. ترکیب دورنگ زرد و طوسی تداعی کننده روزهای پاییز و تابستان هستند.انتخاب این ترکیب رنگ برای استایل ، بسیار جذاب میباشد.

ست کردن مانتو و بافت

ترکیب رنگ طوسی و قرمز

شما میتواند با استفاده از رنگهای قرمز و زرشکی به استایل خود رنگی و لعاب خاصی بدهید .ترکیب رنگ طوسی و قرمز تیپ و استایل شما را متحول میکند.

ست مانتو و شلوار یا کت طوسی یا قرمز

ترکیب رنگ طوسی و سبز

ترکیب این دو رنگ از متدهای به روز صنعت مد میباشد و برای شما یک استایل شیک وزیبا میسازد که در هرفصلی قابل استفاده است.برای مثال : یک مانتوی طوسی ملایم همراه یک لباس به رنگ سبز تیره یه استایل ترند شده است.

ترکیب رنگ طوسی و آبی

رنگ آبی یکی از رنگ های شاهانه است و برعکس سایر رنگ ها هرکدام از طیف های آن به راحتی با لباس های طوسی رنگ ترکیب میشوند.برای داشتن یک استایل رسمی و یا مجلسی استفاده از ترکیب مانتوی طوسی با لباس های آبی بسیار ایده آل و جذاب است.

ترکیب رنگ طوسی و لباس های سفید – مشکی

اگر در استایل خود نمیدانید از چه ترکیب رنگی استفاده کنید ، پیشنهاد میکنیم این ترکیب بسیار زیبا را ازدست ندهید.

همراه مانتوی طوسی خود شال یا روسری چه رنگی بپوشیم ؟

دراین باره باید با توجه به رنگ پوستی که دارید رنگ شال خود را انتخاب کنید . کسانی که رنگ پوست تیره و سبزه دارند درتکمیل استایل خود با مانتوی طوسی رنگ باید از رنگ های روشن استفاده کنند .این رنگ ها چهره ی آنها را بانشاط و جذاب نشان میدهد.برای مثال میتوانند از شال های آبی کاربنی ، قرمز ، بنفش و زرد بهره بگیرند.

درمقابل خانم هایی که پوست روشنی دارند برای اینکه صورت آنها زیباتر دیده شود باید از رنگ های تیره استفاده کنند.برای نمونه : ترکیب مانتوی طوسی با شال هایی به رنگ سبز پررنگ ، جگری و یا قرمز پررنگ و آبی پررنگ بسیار ترکیب ایده آلی است.

دسته ی دیگری از خانم ها که رنگ پوستشان معمولی است برای داشتن استایل جذاب باید از شال یا روسری هایی که رنگ آن بین تیره و روشن است همراه مانتوی طوسی خود استفاده کنند.برای مثال :  یاسی ، بژ ، صورتی و آبی آسمانی رنگ های مناسبی هستند.اما این نکته را به یاد داشته باشید رنگ های سفید و مشکی برای همه افراد با هر رنگ پوستی قابل استفاده است.

ست مانتو طوسی و شال صورتی

همراه مانتوی طوسی خود از چه رنگ شلوار استفاده کنیم ؟

برای داشن یک استایل رسمی همراه مانتوی طوسی خود از شلوارهایی بارنگ تیره مثل مشکی و رنگ سفید استفاده کنید.ولی اگر میخواهید به یک دورهمی دوستانه بروید میتوانید از یک مانتوی اسپرت طوسی رنگ همراه شلوار لی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید