دانلود اینشات نسخه آنلاک و مود شده (آخرین ورژن)

این شات (inshot) برنامه ساخت ویدیو و کلیپ اندروید است.دانلود اینشات ویژه اندروید که یکی از بهترین ها برای ساخت ویدیو و کلیپ محسوب می شود. اینشات با امکانات گسترده و افکت های متنوع زیادی که در اختیار شما قرار می دهد یک گزینه بسیار خوب برای ضبط ویدیو ، ساخت ویدیو و ادیت بشمار می رود.

اینشات از جمله بهترین برنامه ساخت ویدیو اندروید محسوب می شود که بدلیل رابط کاربری آسان و ساده مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

ما پیش از این در تخفیفها به معرفی بهترین برنامه ساخت ویدیو در اندروید پرداختیم که ضمن مقایسه برنامه های معروف ساخت ویدیو به معرفی بهترین ها نیز پرداختیم که حتما توصیه میکنم لینک بالا را ببیند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در این لیست برنامه های معروفی همچون VN ، Kinemaster و پاوردایرکتور نیز وجود دارد که در نهایت با بررسی کارشناسی ما و جمع بندی خودتان بهترین را انتخاب کنید.

اما اگر شما با برنامه و رابط کاربری اینشات احساس راحتتری دارید پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید و نسخه های مود شده و آنلاک را مستقیما از تخفیفها دانلود کنید.

تفاوت نسخه های ارائه شده اینشات چیست؟

نسخه های ارائه شده در اینجا شامل نسخه رسمی و اصلی برنامه ، نسخه آنلاک شده و نسخه مود شده می باشند.

اگر مایل باشید تا از حداقل امکانات اینشات بهره ببرید پیشنهاد ما نسخه اصلی و رسمی است و اگر می خواهید قفل بخش های مختلف برنامه برای شما باز شود می توانید نسخه مود شده یا آنلاک را دانلود و استفاده کنید. البته تفاوت نسخه آنلاک و مود اصلا مشخص نیست و صرفا روش کرک (هک) این برنامه متفاوت است که تاثیری ندارد.

دانود برنامه اینشات: بررسی مختصر قابلیت ها

اولین چیزی که بعد از دانلود اینشات و نصب آن خواهیم دید یک صفحه بسیار ساده با چند گزینه محدود است. اینشات یکی از برترین های اندروید برای ساخت ویدیو های اینستاگرامی محسوب می شود حتی لوگو این برنامه تا حد زیادی شبیه اینستاگرام طراحی شده است.

اینشات امکان تغییر موزیک ویدیو یا آهنگ گذاشتن روی ویدیو را فراهم می کند

امکان برش ویدیو ، درج متن ، پشتیبانی از زبان فارسی ، چند لایه بودن و فیلتر های متنوع از امکانات دیگر اینشات است.

با دانلود اینشات می توانید یک موزیک ویدیو حرفه ای بسازید و یا می توانید بخش هایی از ویدیو را که لازم ندارید حذف کنید.

اینشات سرعت بسیار زیادی در ایجاد فایل خروجی با کیفیت ۴K دارد.

اینشات همچنین میتوانید ویدیو شما را در سایز های کوچکتر ایجاد کند تا با کاهش حجم ویدیو بتوانید سریعتر آنرا در اینترنت یا اینستاگرام منتشر کنید

یکی از قابلیت های جذاب اینشات امکان استفاده از فونت های شخصی است. حتی میتوانید فونت های فارسی معروف را به این برنامه اضافه کنید.

ما هرچقدر از قابلیت های ویژه اینشات بخواهیم صحبت کنیم هنوز کافی نخواهد بود. سعی خواهیم کرد در پایان همین مطلب یک ویدیو از قابلیت ها و امکانات این برنامه درست کنیم تا پیش از دانلود اینشات با تمام بخش های آن آشنا شوید.

استفاده از افکت های اینشات که در نسخه مود شده ما باز هستند ، می تواند جذابیت زیادی به ویدیو های شما بدهد.

امکان تغییر نسبت تصویر (مثلا ۱:۱ یا ۱۶:۹ و…) و وجود سایز پیشفرض استوری و ریلز و پست های اینستاگرام

پیشنهاد ما: خرید جوراب سیلیکونی افزایش قد از تخفیفها

آگهی

بدون شک اینشات با ۵۰ میلیون نصب یکی از پر طرفدار ترین و بهترین برنامه های ساخت ویدیو در اندروید است که هم اکنون توسط فروشگاه اینترنتی تخفیف ها بصورت رایگان تقدیمتان میگردد:


تصاویری از محیط برنامه:

تصاویر محیط نرم افزار - اینشات

پاسخ به مهمترین سوالات شما کاربران

حل مشکل اینشات در گوشی شیائومی چگونه است؟

متاسفانه در برخی گوشی های شیائومی ما مشکل کرش کردن برنامه یا پرت کردن به بیرون بعد از بازشدن اینشات را داریم. در حال حاضر راه حلی که وجود دارد استفاده از نسخه رسمی این برنامه است. البته اگر نسخه رسمی نیز کارساز نبود دیگر راهی نیست. از برنامه های دیگر استفاده کنید

برعکس کردن ویدیو در اینشات چگونه است؟

امکان نمایش ویدیو از اخر به اول(پخش برعکس ویدیو) در اینشات وجود دارد. برای این منظور روی ویدیو کلیک کنید و از منوی ابزار های اینشات دکمه از آخر را بزنید.

آیا امکان اضافه کردن فونت های فارسی به اینشات وجود دارد؟

بله . از قسمت Text متن مورد نظر خود را تایپ کنید و سپس در بخش Fonts و ImportFonts فونت های خود را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که ابتدا باید فونت های مورد نظر را دانلود و در یک پوشه مشخص قرار دهید.

آیا نسخه ارائه شده در تخفیف ها آنلاک است؟

بله این نسخه آنلاک بوده و آخرین نسخه منتشر شده اینشات است.

در صورت آپدیت اینشات از گوگل پلی آیا دوباره امکانات آن قفل می شود؟

بله به هیچ عنوان اینشات را از گوگل پلی آپدیت نکنید و فقط بصورت دستی فایل آنرا از اینجا دانلود و سپس جایگیزین فرمایید.

در صورت نصب نسخه رسمی آیا می توانم از این نسخه استفاده کنم؟

خیر! برای این کار لازم است تا ابتدا تمام کش و دیتای اینشات را از گوشی خود حذف کرده، بدون بازکردن اینشات آنرا حذف کنید، سپس گوشی خود را ریست نمایید و بعد این نسخه را دانلود و نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید