ونتی تغییر ظاهر داد، آیا دوباره مرجع تیشرت ایران خواهد شد؟

ونتی یک مجموعه اینترنتی (آنلاین شاپ) است که در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت توسعه تجارت هوشمند صبا راه اندازی شد. این شرکت با ایجاد ونتی تلاش کرد تا با استفاده از موضوع تخصصی پوشاک آقایان و بخصوص تیشرت بتواند بازار مناسبی در این حوزه کسب کند. اما بعده ها به دلیل ورود لباس های عمدتا زنانه به ای مجموعه، خیلی زود کارکرد تخصصی خود را از دست داد. ونتی دوباره تلاش کرد تا سات بسیار مناسبی برای خرید تیشرت ایجاد کند. 

بازگشت مجدد ونتی به بازار

ونتی مجدد در سال ۱۴۰۲ تمرکز اصلی خود را به خرید تیشرت و هودی برگرداند. ونتی در حال حاضر طی یک اطلاعیه در سایت رسمی خود اعلام کرد که بزودی با یک سوپرایز بزرگ ، کاربران خود را غافلگیر خواهد کرد. به نظر می رسد وعده های چند ماه پیش صباغی، مدیر شرکت تجارت صبا در خصوص ایجاد یک ابر اپلیکیشن در حوزه لباس ، سوپرایز اصلی ونتی برای سال ۱۴۰۳ باشد. آنطور که مشخص است این شرکت با ایجاد تغییرات بسیار زیاد در ظاهر اپلیکیشن کافه لباس( که پیش از این توسط همین شرکت منتشر شده بود) یک اپلیکیشن جدید را روانه بازار خواهد کرد که به دلیل سرعت بسیار زیاد و سهولت خرید و استفاده می تواند مورد استقبال دستکم مشتریان ونتی شود.

فروش تیشرت ، هودی و شلوار اسلش؛ تمرکز اصلی ونتی

ونتی تمرکز اصلی خود را بعد از سال ۱۴۰۲ روی خرید انواع تیشرت با همه مدل ها و دسته بندی هایش مانند تیشرت لش ، تیشرت بیسکوییتی ، تیشرت یقه کوبایی و… گذاشت.

تیشرت های جذاب ونتی

تیشرت بهترین لباسی است که هر شخص بدون نگرانی خاصی نسبت به اندازه آن می تواند آنرا بصورت آنلاین سفارش دهد.

ونتی - دفتر پردازش و پاسخگویی حضوری

ونتی چیست؟

ونتی یک آنلاین شاپ (فروشگاه اینتنتی) همچون مدیسه ، بانی مد ، دیجی استایل و کافه لباس است که بصورت تخصصی در حوزه لباس در حال فعالیت است. ونتی دارای ۲ انبار کوچک و یک انبار بزرگ است که محصولات خود را در آنها نگهداری و پس از خرید کاربران ، پردازش و ارسال می کند. ونتی زیر مجموعه شرکت توسعه تجارت هوشمند صبا است و در واقع نسخه خصوصی کافه لباس محسوب می شود.

آیا قیمت های ونتی مناسب است؟

برای مقایسه قیمت های ونتی سری به سایت هایی نظیر بانی مد و مدیسه بزنید تا از اختلاف قیمت زیاد این سایت ها مطلع شوید.در واقع ونتی تلاش می کند تا کمترین قیمت ممکن را برای خرید لباس ارائه دهد.

ونتی به چه شهر هایی ارسال دارد؟

ونتی نه تنها به همه شهر های بزرگ و کوچک ایران ارسال دارد، بلکه به تمام روستاها نیز محصولات خود را ارسال می کند.

روش های ارسال سفارشات در ونتی چگونه است؟

ارسال ها از طریق پست ، تیپاکس ، باربری ، چاپار ، اتوبوس ، تاکسی های بین شهری ، الو پیک ، اسنپ و صبا اکسپرس ارسال می شود.

سرعت ارسال ونتی به شهر های مختلف و تهران چگونه است؟

زمان ارسال با توجه به روش ارسال می تواند متفاوت باشد اما معمولا برای شهر تهران در غیر ایام پیک زیر ۲۴ ساعت و سایر شهر های بزرگ ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت و سایر شهر های کوچک نیز حداکثر ۷۲ ساعت خواهد بود. 

ممکن است در برخی موارد شرکت پست و یا پیک بسته ها را با زمان بیشتری به دست مشتریان برسانند که این موارد طبیعی است.

ضمانت های بازگشت وجه در ونتی وجود دارد؟

بله! ۷ روز ضمانت بازگشت وجه و پس گرفتن تمام محصولات در ونتی وجود دارد. برای اطلاع بیشتر می توانید به صفحه قوانین ونتی مراجعه کنید.

آیا پیشنهاد خرید از ونتی را می دهید؟

بله حتما. ونتی از برند های شناخته شده و مورد اسقبال کاربران زیادی است که بی شک خرید از این سایت کاملا امن خواهد بود.

آیا ونتی راهنمای سایزبندی دقیقی دارد؟

بله ونتی از سایزبندی بسیار دقیقی در سایت خود استفاده می کند که بسیار مناسب برای خرید اینترنتی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید