شرکت برای خرید آب آشامیدنی در امارات

دبی، یک واحه در بیابان است و اکثر منابع آب آن از طریق شیرین‌سازی آب دریا تأمین می‌شود. همچنین چندین چشمه طبیعی در العین وجود دارد که بخشی از آب آشامیدنی دبی را تأمین می‌گردد. در این مقاله به معرفی ۹ شرکت برای خرید آب آشامیدنی در دبی می پردازیم. وظیفه این شرکت‌ها، تامین و ارسال آب تصفیه شده با بهترین کیفیت در درب منزل شماست.

۱- مسافی (MASAFI)

یکی از قدیمی‌ترین برندهای آب آشامیدنی در دبی، شرکت بومی مسافی، در صدر فهرست ما قرار دارد. این شرکت که نام خود را از چشمه‌های طبیعی مسافی العین گرفته است، به ارائه بهترین آب بدون سدیم افتخار می‌کند.

شرکت مسافی به غیر از تولید و توزیع آب آشامیدنی و معدنی ، آبمیوه ها و محصولات بهداشتی مثل دستمال کاغذی را نیز تولید میکند. میتوانید برای خرید آب آشامیدنی مستقیما به وبسایت مسافی مراجعه کنید و محصولات آن را درب خانه خود در دبی تحویل بگیرید.

۲- مای دبی (MAI DUBAI)

این برند متعلق به اداره آب و برق دبی (DEWA) می باشد. مای دبی یکی دیگر از شرکت‌هایی است که ساکنان می‌توانند برای خرید آب آشامیدنی دبی روی آن حساب کنند. این شرکت که در ۲۰۱۲ تأسیس شده است، فرایند و تجهیزات پیشرفته ای برای تصفیه آب دارد و با ترکیب خوبی از مواد معدنی ضروری، برای همه نیازها حتی آشپزی هم مناسب است. مای دبی از زمان تأسیس خود جوایز متعددی کسب کرده است.

می توانید از طریف وبسایت یا اپلیکیشن مای دبی ، بطری های ۵ لیتری، ۱۶ لیتری و ۵ گالنی (۱۹ لیتر) آب آشامیدنی را به رایگان درب منزل خود در دبی تحویل بگیرید.

۳- اوآسیس (OASIS)

اوآسیس یکی از برترین برندهای آب آشامیدنی در دبی که از سال ۱۹۸۴ فعالیت میکند. این شرکت تأکید زیادی بر استفاده از بسته‌بندی‌های تجدیدپذیر برای حفاظت از محیط زیست دارد. علاوه بر تکیه بر محصولات قابل بازیافت، این برند در فعالیت های متعدد دیگری هم برای حفاظت از محیط زیست دخیل است.

از نظر قیمت، یک بطری پنج گالنی آب اوآسیس بین ۱۰ تا ۳۰ درهم هزینه دارد، بستگی به این دارد که آیا مشتریان بطری‌های خالی اوآسیس را هنگام خرید آب آشامیدنی تحویل دهند یا خیر. یعنی ۲۰ درهم سپرده اولیه برای بطری ۵ گالنی اوآسیس اخذ میشود و ۱۰ درهم هم هزینه خرید آب داخل آن خواهد بود. در سفارش های بعد فقط ۱۰ درهم میپردازید.

۴- آب العین (AL AIN WATER)

یکی زیرمجموعه های شرکت غذایی آگتیا در ابوظبی است. آب آشامیدنی العین بیش از ۲۵ سال است در دبی فعالیت می‌کند. علاوه بر بطری محبوب ۵ گالنی، محصولاتی دیگری مثل آب غنی شده برای کودکان، آب العین ویتامین D که با ویتامین دی غنی‌ شده نیز برای خرید دارد.

خرید آب العین آسان است. فقط کافیست به وبسایت آن مراجعه کنید. قیمت یک بطری ۵ گالنی ۱۰ درهم میشود ولی با خرید تعداد بیشتر تخفیف بهتری خواهید گرفت.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید خانه در دبی

۵- آب آشامیدنی الغدیر (AL GHADEER)

برند الغدیر در ابوظبی واقع شده، اما خدمات تحویل خود را به دبی نیز گسترش داده. این برند با مجوز از شهرداری العین و اداره کنترل غذا در ابوظبی فعالیت میکند.

فروش و توزیع آب تصفیه شده الغدیر در بطری‌های یکبار مصرف ۲۰۰ میلی‌لیتری، ۱۲۵ میلی‌لیتری، ۲۵۰ میلی‌لیتری و ۵۰۰ میلی‌لیتری و بطری‌های قابل شارژ ۵ گالنی ارائه می‌شود. تمام محصولات با گواهینامه HACCP تولید می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت الغدیر مراجعه کنید.

۶- آب معدنی آوافی (AWAFI MINERAL WATER)

شرکت آب معدنی آوافی آب خود را از یک چشمه بزرگ و دست‌نخورده که در روستای مسافی قرار دارد، تأمین می‌کند. محصولات این برند به صورت بطری‌های ۲۰ لیتری عرضه می‌شوند. اطلاعات تماس این شرکت برای خرید آب معدنی در دبی را در وبسایت آوافی خواهید یافت.

۷- فالکن (FALCON)

یک گزینه محبوب دیگر برای خرید آب آشامیدنی در دبی، برند الفرات است که از سال ۱۹۹۵ در صنعت آب آشامیدنی در امارات فعالیت میکند. اقدامات کنترل کیفی دقیق و گواهینامه ISO ۹۰۰۱-۲۰۰۰، شهرت این شرکت را به عنوان یک تأمین‌کننده معتبر بیشتر کرده است.

۸- آب بیان (AL BAYAN)

برند آب بیان (یکی از شرکت‌های برتر در پارک سرمایه‌گذاری دبی) از سال ۱۹۹۹ به عنوان یک نام آشنا در سراسر امارات شناخته شده است. این شرکت هم یکی از زیر مجموعه های آگتیا در ابوظبی میباشد. این شرکت هم به آب تصفیه شده پنج گالنی خود محبوب است، اما بطری ۱.۵ لیتری، ۳۳۰ میلی‌لیتری، ۵۰۰ میلی‌لیتری و ۱۰۰ میلی‌لیتری هم تولید میکند.

۹- نسله پیور لایف (NESTLE PURE LIFE)

برند نسله پیور لایف در امارات مستقر نیست، اما با توجه به محبوبیت بسیار زیاد آن، همچنان شایسته ذکر به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های خرید آب آشامیدنی در دبی است.

این شرکت یک برنامه تحویل‌ هفتگی به مشتریان خود دارد که اگر علاقه مند هستید باید در وب‌سایت رسمی آن‌ ثبت‌نام کنند.

منبع: وبسایت زندگی در امارات

دیدگاهتان را بنویسید