تخفیفات ویژه فصل برای خرید لوله پلی اتیلن از کارخانه

لوله های کشاورزی و پلی اتیلن یکی از بهترین راه کار های موجود در دنیا برای افزایش بهره وری کشاورزی و استفاده بهینه از منابع آبی است.

لوله پلی اتیلن به دلیل ساختار بسیار بناسب خود ماندگاری بالای ۲۰ سال دارد.

این لوله ها انعطاف پذیر بوده و در دو نوع شاخه و کلاف بسته بندی می شوند.

لوله های پلی اتیلن دارای سایز های متنوعی از ۱۶ که مناسب آبیاری قطره ای است تا سایز ۳۱۵ است . این سایز ها با واحد میلیمتر اندازه گیری می شوند.

همچنین این لوله ها دارای فشار اتمسفر های متفاوتی می باشند . فشار های ۳.۲ بار تا ۲۵ بار در واقع شاخص تحمل میزان فشار درونی لوله پلی اتیلن است.

در واقع هرچه این عدد بزرگتر باشد ، در نتیجه قطر لوله نیز افزایش می یابد و در نتیجه تحمل لوله در برابر فشار را بالا می برد.

لوله های کشاورزی معمولا به رنگ مشکی به همراه خط آبی می باشد. برخی به اشتباه تصور می کنند این خط آبی نشانگر استاندارد لوله می باشد ، در حالی که این تصور کاملا اشتباه است. نشان استاندارد توسط دستگاهی در انتهای خط تولید روی لوله ها حک می شود و این خط آبی صرفا نشان دهنده عبور آب از داخل این لوله است؛ همانطور که خط زرد روی لوله نشان دهنده عبور گاز است.

لوله پلی اتیلن را می توانید از طریق جوش پلاستیک و یا بست های موجود در بازار به یکدیگر متصل نمایید.

این لوله ها عمر متوسط ۵۰ تا ۱۰۰ سال دارند و با یک بار خرید آنها می توانید نیاز کشاورزی خود را تا سالیان طولانی برآورده نمایید.

لوله های پلی اتیلن ساختار بسیار مستحکمی داشته و قابلیت انتقال آب ، مواد شیمیایی حل شده در آب مانند کود های کشاورزی ، نفت ، گاز و… را دارند.

با نصب لوله های پلی اتیلن می توانید انها را به محل دیگری نیز جابجا کنید. اگرچه توصیه ما این است که از جابجایی این لوله ها به دلیل شکستگی پرهیز گردد اما با این حال بسیار ساده و آسان قابلیت جابجایی نیز دارند.

ما در تخفیف ها سالهاست که با یک تولید کننده معتبر همکاری می کنیم. تولید کننده ای که سالهاست محصولاتش را در نمایشگاه های داخلی و بین المللی معرفی و محصولاتش را علاوه بر شهر های داخلی به شهر های دیگر نیز ارسال می کنیم.

باران پلیمر یک شرکت فعال و پیشرو در تولید لوله های پلی اتیلن در استان مرکزی بوده که با تولیدات خود در زمینه لوله های پلی اتیلن به سهم قابل توجهی در زمینه صادرات دست یافته است.

[supsystic-tables id=1]

این شرکت با راه اندازی سامانه قیمت لوله پلی اتیلن با شعار شفافیت و حمایت از مصرف کنندگان به مرجع قیمت تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید