...

آموزش ست کردن لباس های جین

پوشیدن و ست کردن لباس های جین باهم اگر به درستی ست شود جذابیتی زیادی دارد اما کافی است یک اشتباه کوچک در انتخاب خود؛ برای پوشیدن لباس های جین داشته باشید همین باعث می شود استایل شما خراب شود که خوشبختانه برای پوشیدن لبا های جین باهم ؛قواعدی وجوددارد که رعایت کردن آن باعث می شود از پوشش های اشتباه جلوگیری کنیم .

کت جین زاپ دار زنانه دودی

در گذشته افراد معتقد بودند پوشیدن لباس های جین باهم یکی از بزرگترین اشتباهات دنیای مد بوده اما امروزه اینطور نیست و به دلیل تنوع رنگ و مدل های جنس های لی ؛پوشیدن و ست کردن لباس های جین باهم مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است .

با تخفیف خرید کنید: خرید تیشرت جین

اگر تابه حال لباس های جین را باهم ست نکردید بهتر است برای شروع از رنگ های متنوع جین استفاده کنید برای مثال شومیز جین کمرنگ و شلوارجین  تیره تر می تواند استایلی شیک برای شما بسازد.

منظور است ست کردن جین دوتکه لباس مانند شومیز و شلوار یا کت و شلوار جین است و اگر قرار است این دورا باهم ست کنید به هیچ عنوان از اکسسوری های جین مثل کیف جین یا کمربند جین استفاده نکنید .

ئر انتخاب رنگ جین هم باید دقت داشته باشید و رنگی راانتخاب کنید که استایل شما را زیبا تر از همیشه نشان می دهد .

استایل جین ، کت شلوار زنانه

اگر شماهم جزو افرادی هستید که علاقه ی زیادی به ست کردن لباس های جین دارید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید از لباس های جین یکرنگ استفاده کنید .

استفاده کردن از لباس های جنی یکرنگ نه تنها جذابیتی ندارد بلکه زیبایی رااز استایل شما می گیرد

هنگامی که شمااز دوتکه لباس جین یکرنگ استفاده می کنید مانند کسی است که تمام روز وقت خودرا گذاشته تا این رنگ ها را کنار هم بگذارد و کاملا شبیه به هم باشد اما در واقع هیچ جذابیتی ندارد .

اگر هم سلیقه ی شما به گونه ای است که نمی خواهید لباس هایی که ست می کنید تفاوت رنگ زیاد یداشته  باشد بهار از از یک رنگ اما بادرجه های متفاوت استفاده کنید برای مثال شلوار و کت جین که برای ست کردن انتخاب کردید بهتر است کمی از لحاظ درجه رنگی تفاوت داشته باشند.

آموزش ست کردن لباس با جین

برای ست کردن می توانید از جین های زاپ دار یا طرح دار هم استفاده کنید؛ یکی از ترند های سال های اخیر جین های پولک یا منجوق دوزی شده هستند که طرفدار های زیادی هم داشتند .

برای ست کردن لباس های جین سعی کنید حداقل یک تکه از لباس های جین شما طرح خاصی مثل زاپ یا منجوق دوزی داشته باشد تا استایل شما جذابیت بیشتری داشته باشد.

اگه دنبال تیشرت های جذاب برای ست کردن با لباس جین هستین حتما لینک پایین رو ببین:

ونتی

تصور برخی ها از لباس های جین اینگونه است که این لباس ها فقط  برای استفاده های روزمره هستند اما اگر در پوشش خود دقت کنید و آن را به خوبی ست کنید می توانید استایلی شیک و کلاسیک با آن بسازید .

برای مثال خانم ها می توانند شلوار جین را بایک صندل پاشنه بلند ست کنند دقیقا همان کاری که سلبریتی ها برای ساختن استایلی جذاب می کنند .

دیدگاهتان را بنویسید