جدیدترین هودی سال 2024

اگر میخواهید یک خرید اقتصادی داشته باشید و تعداد خرید های شما محدود اما بارضایت کامل شما باشد، پیشنهاد ما این است که جدیدترین هودی رنگ های تیره مثل سورمه ای و مشکی و طوسی راانتخاب کنید .این سه رنگ معمولا با اکثر رنگ ها به راحتی ست می شود .

مهم ترین ملاک ها برای خرید هودی چیست؟

هودی و سویشرت تفاوت چندانی باهم ندارند جز اینکه هودی جلو بسته است و سویشرت جلو باز و معمولا جلوی سویشرت از زیپ استفاده شده است.

هودی ها اکثرا کلاهدار هستند و مدل کلاهدار آنها در بین افراد محبوبیت بیشتری دارد.

جنس داخل هودی یکی از موارد مهم در هنگام خرید آن است که اکثرا هودی های داخل کرکی راانتخاب می کنند که در پاییز و زمستان بتوانند از آن استفاده کنند . هودی های داخل کرکی در مقایسه با جنس های دیگر هودی ها؛ گرمای بیشتری دارند اما باید به این موضوع دقت داشته باشید؛ همانقدر که هودی های داخل کرکی گرم و مناسب برای فصل های سرد هستند،جنس کرک داخل هودی اهمیت زیادی دارد . برخی از هودی های داخل کرکی کیفیت بسیار پایینی دارند و باعث نشستن کرک روی لباستان می شوند و برای جلوگیری از این مشکل بهتر است قبل از خرید از کیفیت هودی کاملا مطمئن شوید.

هنگام خرید هودی چه مدل هایی را برای خرید انتخاب کنیم؟

برای خرید هودی حتما در مرحله ی اول به جنس پارچه دقت کنید ، بهترین جنس برای هودی یا سویشرت ، نخ پنبه است .

لباس هایی که از جنس نخ پنبه هستند بسیار لطیف و نرم هستند و افراد بااین جنس راحتی بیشتری را تجربه می کنند.

در خرید هودی انتخاب شما هودی بند داراست یاساده؟

هودی ها معمولا دومدل بنددارو ساده هستند که هودی های ساده و بدون بندامکانات بیشتری را به شما می دهند.

هودی هایی که بند ندارند برای افرادی مناسب است که نمی خواهند کم سن و سال به نظر برسند و این مدل از هودی هیچوقت قدیمی نمی شود و هروز می توانید استایلی جدید برای خود بسازید . به یادداشته باشید هودی و سوییشرت ها علاوه براینکه ظاهری اسپرت و شیک برای شما میسازند، باید احساس راحتی و گرما راهم برای شما تداعی کنند باتوجه به این موضوع بهتراست به دنبال هودی های کوتاه باجنسی نازک نروید.

نکته ی دیگر راجب به هودی ها جیب آنهاست، هودی های جیب دار ظاهری اسپرت تر نسبت به دیگر هودی هادارند و برای افرادی که به دنبال استایل اسپرت هستند مناسب است .

چگونه باهودی طرح دار ست های اسپرت بسازیم؟

هودی های طرح دار مانند هودی های ساده طرفدارهای زیادی دارد . برخی از افراد به دنبال ساختن استایلی خاص و متفاوت هستند و معمولا افرادی که همیشه به دنبال تیپ و استایل های خاص و متفاوت هستند این مدل هودی ها را انتخاب می کنند .

استایل هودی بیشتر غیررسمی و اسپرت است که اغلب افراد هودی را باشلوار های ورزشی یا گرمکن می پوشند. از آنجایی که هودی ها معمولا گشاد هستند و از نخ پنبه تولید می شوند بسیار راحت و گرم هستند . علاوه بر راحتی و گرما ؛ برخی از هودی ها کلاهدار هستند و به گرم نگه داشتن سر شما در پاییز و زمستان کمک می کنند .

برای خرید هودی های جدید مردانه و زنانه روی تصویر زیر کلیک کنید

سعی کنید هودی را به عنوان قسمت میانی استایل خود انتخاب کنید که مورد توجه ترین قسمت استایل شما باشد . البته هودی هایی که روی آنها نوشته وجود دارد انتخاب خوبی برای این منظور هستند.

هودی های ساده معمولا کلاسیک تراز هودی های طرح دار هستند و اگر هودی را برای استفاده روزمره و موقعیت های غیررسمی میخواهید بهتر است که هودی طرح دار را انتخاب کنید تا بتوانید استایلی اسپرت وخاص برای خود بسازید.

هودی را باچه شلواری می توان ست کرد ؟

بهترین گزینه شلوار برای ست کردن باهودی ، شلوار های ورزشی و یالگ می باشد

بهتر است تاجایی که ممکن است از پوشیدن گرمکن با هودی اجتناب کنید زیرا هودی خود به تنهایی گشاد و راحت است و اگر آن را باشلواری گشاد ست کنیم ظاهری شلخته و نامنظم خواهیم داشت.

اگر هودی های طرحدار انتخاب شماست بهتراست به سراغ شلوار های جذب و ساده بروید که با ظاهر گشاد و راحت هودی تضاد داشته باشد.

آیا می توانیم باهودی استایلی شیک و رسمی بسازیم؟

برای داشتن استایلی شیک و رسمی باهودی، بهتر است هودی هایی بارنگ خنثی انتخاب کنید، مدل و طرح آن ( زیپ دار یا بدون زیپ ؛ کلاهدار یا بدون کلاه و ….) تفاوت چندانی ندارد اما رنگ هودی بسیار هائز اهمیت می باشد .

اگر قصد دارید باپوشیدن هودی استایلی شیک و نیمه رسمی داشته باشید بهتر است از هودی های ساده استفاده کنید . هودی هایی که لوگو دارند یا روی آنها نوشته وجود دارد استایل شما را اسپرت تر می کند .

برای تیپ و استایل های نیمه رسمی باهودی بهتر است از رنگ هایی مثل : سفید ، مشکی ، طوسی و رنگ خاکی استفاده کنید .

البته ناگفته نماند که برای استایل های رسمی هودی هایی که جنس نازک تر دارند بیشتر به کار می رود.هودی های ضخیم و سنگین معمولا برای استایل های اسپرت و برای استفاده های روزمره و دورهمی های دوستانه استفاده می شود .

اگر قصد دارید بااستفاده از هودی استایل رسمی داشته باشید پیشنهاد ما به شما این است که یک کت (بهتراست چرم باشد) روی هودی بپوشید با این کار هودی شما بازهم جلوه ی بیشتری در استایل شمادارد به همین دلیل بهتراست از یک کن ساده برای ست کردن باهودی استفاده کنید.

اگر هودی خودرا باشلواری مناسب ست کنید استایل شما غیررسمی به نظر نمی رسد و به این اجازه را می دهد که بااستفاده از هودی بتوانید استایلی شیک و رسمی داشته باشید.

به هیچ عنوان هودی را داخل شلوار قرار ندهید این کار باعث می شود کمر شما حجیم به نظر برسد وبا این کار استایل خود را خراب می کنید.

برای تکمیل استایل خود باهودی بهتراست از چه کفشی استفاده کنیم؟

اگر شماهم جز افرادی هستید که استایل اسپرت تر را می پسندید بهتر است هنگام پوشیدن هودی از کتونی های اسپرت استفاده کنید .

بهترین رنگ کفش برای ست کردن باهودی ، رنگ مشکی است. البته رنگ های خاکستری و سرمه ای هم گزینه های مناسبی برای ست کردن باهودی می باشند.

کفش های ساده تر استایل شما را جذاب تر می کند و البته اگر قصدداشته باشید که باهودی استایلی اسپرت بسازید و از کتونی رنگ مشکی استفاده کنید، به راحتی می توانید از شلوار های جین مام فیت استفاده کنید ، این کار ظاهر شمارا کاملا اسپرت و خاص می کند .

پیشنهاد ما: تخفیف خرید کفش

ست کاپل

دیدگاهتان را بنویسید