کراپ چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر شما هم جز دخترانی هستید که به تیپ و استایل خود توجه ویژه ای دارند بهتر است کراپ را امتحان کنید.

به لباس هایی که از نظر طولی در مقایسه با دیگر لباس ها کوتاه تر هستند کراپ می گویند که معمولا فقط قسمت نیم تنه ی بالایی شما پوشش می دهد .

درادامه درباره کراپ اطلاعات بیشتری دراختیار شما قرار می دهیم و درباره ست کردن کراپ هم توضیحانی خواهیم داد.

برای خرید کراپ های جدید ورزشی و فانتزی کلیک کنید

کاربرد لباس کراپ و راه های ست کردن آن

لباس های کراپ یاهمان لباس های قد کوتاه در مدل های مختلف طراحی می شوند؛ برای مثال کراپ های ورزشی و کراپ های فانتزی که معمولا تفاوتی در جنس پارچه آنها وجود دارد.

کراپ ورزشی چه کاربردی دارد و از چه پارچه ای تولید می شود؟

کراپ ورزشی باتوجه به اسمش برای فعالیت های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد .

معمولا کسی که در ورزش از کراپ استفاده می کند ، برای راحتی بیشتر دیگر از لباس زیر استفاده نمی کند به همین منظور کراپ های ورزشی دارای دولایه و پد در قسمت جلوی لباس هستند که این پد ها به منظور ثابت نگه داشتن سینه ها می باشد که درحین انجام فعالیت های ورزشی مانع از افتادگی سینه ها شود.

کراپ آستین بلند

نیمتنه های ورزشی یا کراپ معمولا جذب هستند و مغمولا به صورت بنددار طراحی می شوند. البته در برخی موارد کراپ کبریتی هم به عنوان ورزشی قابل استفاده است.

به طور کلی کراپ ورزشی باید قابلیت کشسانی داشته باشد تا افراد باپوشیدن آن در ورزش احساس راحتی داشته باشند.

کراپ های ورزشی از پارچه هایی تولید می شوند که خاصیت جذب بالایی داشته باشد که به راحتی بتواند عرق را به خود جذب کند و خیلی سریع خشک شود و البته نکته ی دیگری که در کراپ های ورزشی هائز اهمیت می باشد این است که این کراپ ها باید قابلیت تنفس پذیری داشته باشند تا از پوست ورزشکاران در برابر هرنوع حساسیت مراقبت کند.

چگونه میتوانیم با کراپ فانتزی استایلی خاص برای خود بسازیم؟

اگر قرار باشد که بااستفاده از کراپ یک استایل نیمه رسمی و شیک برای خود بسازید باید از کراپ فانتزی استفاده کنید

کراپ فانتزی انواع محتلفی دارد چند نمونه ازاین کراپ ها : بنددار ، آستین دار ، بدون آستین ،و… هستند .

درادامه درباره ست کردن کراپ با شلوارهای مختلف می پردازیم.

تخفیف خرید کراپ

کراپ فانتزی را باچه نوع شلواری می توان ست کرد؟

برای ست کردن کراپ فانتزی با شلوار بهتر است درابتدا تصمیم بگیرید که چه نوع استایلی مد نظر شمااست . برای مثال اگر به دنبال استایل های کژوال هستید باید به سراغ کراپ هایی بروید که کمی بلند تر از دیگر کراپ ها هستند و آن را با یک کت می توانید ست کنید.

اگر هم جز دخترانی هستید که استایلی اسپرت مورد پسند شما است بهتراست از شلوارجاگر یاشلوار بگ استفاده کنید.

برخی از دخترها هم همراه باکراپ دامن را گزینه ی مناسبی می دانند البته باید درنظر داشته باشید که اگر شماهم کراپ را بادامن ست می کنید بهتزاست از کراپ های کوتاه استفاده کنید .

کراپ های فانتزی برای اینکه ظاهر زیباتری نسبت به کراپ های ورزشی داشته باشند از گلدوزی ، مهره و برخی از تزئینات استفاده شده است.

راه های ست کردن کراپ

لباس کراپ هم برای استایل های اسپرت و هم برای استایل های فانتزی ومجلسی قابل استفاده است .

کراپ کبریتی معمولا در بین کراپ های آستین بلند محبوبیت زیادی بین دختران جوان دارد که به راحتی هم می توان آن را با یک شلوار اسلش یا جاگر ست کرد البته برخی از افراد هم تمایل دارند کراپ را با لگ های ورزشی ست کنند که البته ظاهر بسیار جذابی هم دارد.

شلوارهایی که پایین آنها چاک دارد گزینه مناسبی برای ست کردن با کراپ هستند . شلوارچاک دار و شلوار جین از دومدل هایی هستند که همه ی دختران از آن برای ست کردن با کراپ استفاده می کنند .

برخی از کراپ ها مدل دار هستند برای مثال کراپ های آستین پفی ، کراپ چین دار ، کاپ های گت دار و… از انواع مدل های کراپ است که هرکدام از این مدل ها طرفدار های خودرا دارد.

پیشنهاد ما : تخفیف خرید شلوار

دیدگاهتان را بنویسید