خرید آنلاین تیشرت و چند نکته مهم که قبل از خرید باید بدانید

خرید انلاین تیشرت مردانه

برای خرید تیشرت مردانه حتما باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید از خرید خود رضایت کامل راداشته باشید . خرید تیشرت مردانه شاید به نظر کار ساده ای باشد امااینگونه نیست و هنگامی که شما وارد یک فروشگاه می شوید و با جنس های متفاوت روبه رو می شوید شاید به سختی بتوانید تیشرتی با کیفیت مناسب راانتخاب کنید

چالش هایی که در خرید تیشرت وجود دارد

خرید تیشرت مردانه یک چالش برای بسیاری از افراد است که اگر هنگام خرید به برخی از نکات که گفته می شود دقت کنید بسیاری از دغدغه های شما هنگام خرید تیشرت مردانه ا بین می رود .

درخرید تیشرت مردانه اولین گزینه که الویت دارد جنس پارچه است که در خرید حتماباید به آن توجه داشته باشید .

پارچه های زیادی برای تولید تیشرت وجود دارند برای مثال پنبه ؛ ترکیب پنبه و پلی استر ؛ لایکرا ؛ نخ و دیگر مواد مصنوعی …که هرکدام از این پارچه ها برای تولید تیشرت مزایا و معایب خودرا دارند .

اگر شما هم جزء افرادی هستید که هنگام خرید تیشرت به راحتی فکر میکنید و راحت بودن تیشرت الویت شما در خرید تیشرت است بهتر است به دنبال تیشرت هایی باشید که از پارچه ی پنبه تولید شده اند .

اما اگر به دنبال تیشرت هایی هستید که بعد از شستشو کیفیت خودرا حفظ می کنند و دوام بیشتری دارند ؛ بهتر است تیشرت هایی که از جنس لایکرا و یا ترکیب پنبه و پلی استر هستند  راانتخاب کنید . به طور کلی بهتر است قبل از خرید باتوجه به نوع کاربری تیشرت جنس مورد نظر را انتخاب کنید و خرید خودرا انجام دهید.

خرید تیشرت درتابستان

اگر خرید شما برای تیشرت در فصل تابستان است بهتر است تیشرت هایی که از جنس پنبه هستند را انتخاب کنید .

طرح و رنگ تیشرت های مردانه هم نکته بسیار مهمی است که البته به سلیقه ی افراد بستگی دارد ؛ هنگام انتخاب رنگ و البته طرح تیشرت بهتر است به سبک پوشش خود توجه داشته باشید. امروزه انواع طرح ها با رنگ های مختلف تیشرت در بازار موجود است  اما اگر شما به دنبال تیشرتی هستید که در روزمره از آن استفاده کنید بهتر است به دنبال تیشرت های ساده باشید و البته برای انتخاب رنگ بهتر است به رنگ پوست خود دقت کنید و باتوجه به رنگ پوست خود رنگ تیشرت راانتخاب کنید .

 برای مثال اگر پوست تیره ای دارید بهتر است از تیشرت های رنگ تیره تر استفاده کنید و برای ست کردن آن از یک شلوار جین مردانه استفاده کنید . اگر به رنگ های روشن علاقه دارید ه می توانید انتخاب های بیشتری داشته باشید و البته در ترند تیشرت سال ۲۰۲۳ رنگ های روشن برای تیشرت جزئ برترین رنگ های سال هستند.

تیشرت های مردانه انواع مختلفی دارند

یکی دیگر از عوامل مهمی که در خرید تیشرت مردانه موثر است طرح های تیشرت مردانه است که درحال حاضر انواع زیادی از طرح ها و رنگبندی های متفاوت از تیشرت مردانه در بازار به فروش می رسد . به طور کلی تیشرت ها به چند دسته تقسیم می شوند.

چندمورد از مدل های تیشرت مردانه :

۱-تیشرت های یقه گرد

۲- تیشرت های یقه هفتلو شرت

۴- تیشرت ساده

۵- تیشرت های کلاه دار

۶-تیشرت های آستین بلند

۷- تیشرت های اورسایز و لش و …

تولید کنندگان تیشرت معتقدند که تیشرت های یقه هفت  قد افراد را بلند تر و اندام آنها را باریک تر نشان می دهد و برای افرادی که قد کوتاه تری دارند مناسب است  .

تیشرت های یقه گرد برای آقایانی که شانه های افتاده دارند گزینه مناسبی است  چون تیشرت های یقه گردشلنه ی افراد را بزرگ تر نشان می دهد  .

آقایانی که گردن بلند دارند هم می توانند از تیشرت های یقه دار یا پولوشرت استفاده کنند ؛تیشرت های یقه دار باعث می شود گردن افراد کوتاه تر نشان داده شود و البته بسیاری از عیب هارا می پوشاند .

تیشرت های مردانه انواع متفاوتی دارند برای مثال تیشرت های کلاسیک که هم به صورت یقه دار و هم به صورت یقه گرد در بازار موجود هستند  که ازاین تیشرت ها برای استفاده روزمره و رفتن به محل کار و .. استفاده می کنند .

گزینه ی بعدی پولوشرت ها هستند که این مدل تیشرت ها یقه دار هستند و در قسمت پایین یقه آنها دکمه هایی قرار دارد  که به خاطر نوع طراحی آنها مناسب برای محیط های کاری و اداری و البته رفت و آمد های شیک هستند .

تیشرت های کلاه دار که معمولا از آن در ورزش استفاده می شود وبیشتر مورد پسند نوجوانان و جوانان است و افراد بزرگسال کمتر از جوانان به دنبال تیشرت های کلاهدار هستند .

تیشرت های جذب هم یکی دیگر از انواع تیشرت ها هستند که چون از پارچه های لیکرا و یاالیاف های دیگر تولیدشده اند معمولا برای محیط های ورزشی  و تمرینات بدنسازی مورد استفاده قرار می گیرند .

تیشرت های گرافیکی که به دلیل طرح های متنوعی که دارند برای استفاده روزمره و همچنین جمع های دوستانه و مسافرت مناسب هستند .

و در اخر تیشرت های لش و اورسایز که امروزه در بین جوانان بسیار محبوب شده  و به دلیل طرح های جالبی که دارد  برای استفاده روزمره و محیط ها هیپ هاپ گزینه ی بسیار مناسبی است.

در رخید تیشرت مردانه اندازه ی تیشرت از اهمیت بالایی برخوردار است و شرط اول در خوش پوشی است .

برای خرید تیشرت به صورت حضوری بهتر است حتما در مرحله ی اول تیشرت را تن بزنید و اندازه ی مناسب را انتخاب کنید و اگر خرید شما به صورت آنلاین انجام می شود حتما سایزخودرا دقیق اندازه گیری کنید و باتوجه به سایز خود خرید کنید . برای اندازه گیری سایز خود اگر به نمودار  دسترسی  ندارید فقط کافی است قسمت قفسه سینه تا زیر بغل رااندازه بزنید .

اگر شما هم جزو افرادی هستید که استایل های ترندسال را دنبال میکنید بهتر است  از تیشرت های اورسایز مردانه غافل نشوید . این تیشرت ها امروزه در بین جوانان محبوبیت زیادی کسب کرده و یکی از ویژگی های مثبت این تیشرت ها اورسایز بودن آنهااست که هنگام خرد آنها دیگر نگرانی برای انتخاب سایز وجودندارد .

هنگام خرید اینترنتی تیشرت یاهرنوع لباس دیگری بهتر است که قبل خرید به نظرات کاربران در موردکیفیت لباس حتما دقت داشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید